رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر:

 

فرماندار رامسر:

 

خیران رامسری بیش از یک میلیارد تومان

 برای مسکن نیازمندان اختصاص دادند

 

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: در حال حاضر ارزش زمین اختصاص داده شده توسط خیران در این شهرستان برای ساخت مسکن محرومان یک میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی باباخانی امروز در جلسه با خیران مسکن‌ساز این شهرستان افزود: با تشکیل هیئت امنا مسکن محرومان جلسات پیگیری آن هم به طور مستمر تشکیل شد و همچنین با سازمان‌های دیگر در شهرستان نیز جهت مساعدت هماهنگی شد.
امام جمعه شهرستان رامسر نیز در این جلسه با بیان اهمیت این کار پسندیده از سوی خیران اشاره کرد و گفت: خدای متعال در زندگی توفیقاتی را نصیب افراد می کند که لیاقت آن را دارند، داشتن ثروت هنر نیست بلکه داشتن و درست استفاده کردن مهم است.
عبدالرحمن باقرزاده اظهارداشت: خدای متعال بعضی از نعمت‌ها را به امانت در بین افراد قرار می دهد تا نیازها و حاجت‌های دیگران را برآورند.
وی در ادامه افزود: دولت در هیچ زمینه‌ای به تنهایی رشد نمی کند و هرجا خیران به کمک دولت آمدند گامی موثر برداشته می شود.
مرتضی رهبر رئیس بنیاد مسکن رامسر نیز اهدا زمین جهت ساختن مسکن اقشار کم درآمد،.طراحی، صدور پروانه ساختمانی و اجرای پروژه ها به صورت انبوه، نظارت فنی، پرداخت تسهیلات و مساعدت در ساخت مسکن محرومان به صورت متفرقه و پراکنده را از مهم ترین اقدامات این دستگاه در شهرستان رامسر برشمرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد