رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بسیجیان غرب مازندران

 

جمعی‌از بسیجیان غرب مازندران:

حضور مردم در انتخابات باید بسیجی‌گونه باشد

 

جمعی از بسیجیان شهرستان‌های غرب مازندران ، برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی را نمونه واقعی انتخابات مردمی در جهان دانستند و گفتند:با توجه به موفقیت‌های نظام اسلامی و تداوم هجمه‌های دشمنان و خنثی کردن توطئه‌های آنان، حضور بسیجی‌گونه ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است.

آنان با اشاره به گرایش روزافزون ملتهای جهان به دین مبین اسلام و نگاه نهضت‌های ضداستکباری جهان به انقلاب اسلامی و پیشرفتهای ایران دردهه اخیر خاطرنشان کردند: دشمنان سعی دارند با ترفندها و توطئه‌های مختلف به ایران ضربه زده و جلوی توانمندی‌های این ملت را بگیرند.

بسیجیان تاکید کردند: هر چه مشارکت ملت در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی از جمله انتخابات بیشتر باشد ، چشم طمع دشمنان نسبت به نظام اسلامی کاهش می‌یابد.

آنان دستاوردهای بزرگ از جمله پیروزی هسته‌ای را نتیجه همدلی و همراهی بسیجی‌گونه ملت با نظام دانسته و می‌گویند در روز ‪ ۲۴‬اسفند، حماسه حضور و وحدت ملت دوباره تکرار می‌شود.

به‌باور این عده ، برای تحقق این مهم، رعایت اخلاق انتخاباتی وقانونمداری از سوی نامزدها در فرایند تبلیغات و بسترسازی مناسب و قانونی مسوولان برای حضور ملت در این رویداد سیاسی ، بسیار موثر است.

"حسن درفش " جانشین پایگاه بسیج امام علی(ع) مسجد بازار کتالم رامسر گفت : حضور ملت در انتخابات، وظیفه ملی و همگانی است.

وی افزود : حضور این بار مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون‌گذشته همه آمال و آرزوهای دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

"عباس احمدی" بسیجی دیگری از رامسر به ایرنا خاطرنشان کرد : جانفشانی آحاد ملت و حضور آنان در عرصه‌های مختلف ، تاکنون موجب سربلندی ایران اسلامی شده است.

به گفته او، الهی و اسلامی بودن و جانفشانی مردم در راه آرمان‌های انقلاب از جمله مولفه‌هایی‌است که انقلاب اسلامی را از سایر انقلابات دنیا متمایز می‌سازد.

وی یادآور شد : انتخابات در ایران اسلامی همواره شاهد حضور مسوولانه مردم بوده و قطعا در این دوره نیز این ملت برنده واقعی بوده و با شرکت گسترده خود جواب قاطعی و محکمی به دشمنان خواهند داد.

"علی امانپور" یک بسیجی از شهرستان نور به ایرنا گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب حضور پرشور ملت در این رویداد سیاسی و انتخاب نامزد دردشناس و اصلح برای قوه مقننه است.

وی حضور گسترده مردم را در انتخابات را یکی از شاخصه‌های مردمی بودن و اقتدار انقلاب اسلامی دانست و افزود: انتخابات در ایران ، از نمونه‌های انتخابات مردمی در جهان است.

وی یادآور شد : هرچه دستاوردها و ارزش‌های حماسه دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس به نسل سوم و نوجوانان و جوانان انتقال یابد، ایران اسلامی روز به روز مقتدرتر می‌شود.

" مجتبی حسینی " دیگر بسیجی از بخش رویان نور با بیان این که ، حضور گسترده ملت در عرصه‌های گوناگون در انقلاب اسلامی معنا پیدا کرد ، خاطرنشان کرد: مسوولان امر در مناسبت‌های مختلف از جمله انتخابات ، باید بستر حضور گسترده و با نشاط مردم را بهتر فراهم کنند.

به گفته وی، اصل مشارکت مردمی در نظام‌های دیگر دنیا، به‌اندازه ایران اسلامی مورد توجه قرار نگرفته است.

وی تاکید کرد: حضور بسیجی‌گونه ملت در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای خنثی کردن همه توطئه‌های دشمنان ضروری است.

حسینی ادامه داد : استکبار جهانی سعی دارد جلوی پیسرفت‌های ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف بگیرد ولی ملت ایران با حضورشان و همراهی و همدلی با نظام اسلامی ، اهدافشان شومشان را نقش بر آب کردند.

"علی رستمی" بسیجی و فرهنگی از شهرستان نوشهر به ایرنا گفت : تاایران هست، ایثار ، فداکاری و حضور و پشتیبانی ملت نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دولت دستاوردهای زیادی در عرصه‌های مختلف داشته و مجلس هشتم باید همچون مجلس هفتم ، نقش واقعی خود را برای توسعه کشور و کارامدی نظام به خوبی ایفا نماید.

وی بااشاره به این که ملت قطعاشایسته‌ترین نامزد را انتخاب می‌کند، تاکید کرد: مجلس هشتم می‌تواند با برنامه‌ریزی و دوراندیشی، برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و رفاه مردم تصمیمات کارشناسی اتخاذ کند.

به گفته این بسیجی ، در انتخابات مجلس شورای اسلامی همه اعم از مسوولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات، نامزدها وهواداران آنها و ملت بایستی برای حضور گسترده در این عرصه سیاسی، با توجه به رهنمودهای امام راحل و رهبری تلاش مضاعف کنند.

شهرستانهای غرب مازندران سه حوزه انتخابیه دارد.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پورعینی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:35 http://http://sedigheporeyni.blogfa.com/

با سلام
ضمن تشکر از اطلاع رسانی شما پور عینی

سلام
ما هم از شما به خاطر توجهتان به اخبار رامسر تشکر می کنیم.
اخبار رامسر

م یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:14 http://www.freeramsar.bloghfa.com

می نویسیم عدا لت میخوانیم تبعیض

سلام دوست عزیز
برای ارائه یک مقاله کامل در این زمینه بزودی اقدام خواهیم کرد و اما بعد:
تصور کنید اگر نماینده مردم رامسر (و تنکابن) در مجلس،فرماندار، شهردار ،امام جمعه و دیگر مسئولان تاثیر گذار بر سرنوشت شهرستان رامسر از ظرفیتهای موجود در حوزه مدیریتی خود برای رفع محرومیتهایی که شما و دیگر موافقان اعلام می کنند استفاده کنند دیگر موردی باقی نمی ماند که شما به آنها اشاره کنید.
بزودی دلایل خودمان را برای شما اعلام می کنیم.
با تشکر و احترام
اخبار رامسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد