رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: انتخابات ‪ ۲۴‬اسفند ...

 

امام جمعه رامسر:

انتخابات ‪ ۲۴‬اسفند به حماسه ملی تبدیل می‌شود

 

امام جمعه رامسر با اشاره به این که همه باید برای استحکام نظام اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنیم، گفت: قطعابا حضور گسترده مردم ، انتخابات ‪ ۲۴‬اسفند تبدیل به حماسه ملی می‌شود.

حجت‌الاسلام "عبدالرحمن باقرزاده" روز شنبه در گفت و گو باخبرگزاری جمهوری افزود: همه باید وطن خود را دوست بدارند و برای استحکام نظام و ناامیدی دشمنان با حضور شکوهمند در این عرصه سیاسی، افتخارآفرین باشند.

وی اظهار داشت : مردم باید در این انتخابات، شایسته‌ترین را از میان شایسته‌ها انتخاب نمایند چرا که در سرنوشت آینده همه ما تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد : برای دشمن دو موضوع اصل حضور و نتیجه حضور در این انتخابات مهم است که برآیند انتخابات چیست و نتیجه کدام است و قطعا ملت ما توجه کافی به این مهم دارد.

امام جمعه رامسر یادآور شد: صندلی وزین مجلس هر کدام با خون هزاران شهید مستحکم است و باید برای انسان‌های شایسته و خدمتگزار، دیندار، خداترس و توانمند و شجاع باشد.

حجت‌الاسلام باقرزاده ادامه داد: هرچقدر حضور مردم در پای صندوق‌های‌اخذ رای بیشتر باشد،با توجه به اعتبار بالای مجلس، سربلندی کشورواستمرار موفقیت‌ها را شاهد خواهیم بود.

به گفته او رای دادن هر فرد به معنای تصمیم‌گیری در خصوص آینده خود است بنابراین ملت باید بدانند دشمنان نمی‌خواهند مردم به پای صندوقهای اخذ رای بیایند.

امام جمعه رامسر خواستار توجه نامزدها به منشور اخلاقی انتخاباتی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری ، شد.

در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر حدود ‪ ۱۹۰‬هزار نفر واجد شرایط رای دادن در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد