رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رقابت های انتخابی تیم ملی- رامسر

رقابت های انتخابی تیم ملی- رامسر

 

اصفهان صدرنشین مسابقات دوچرخه سواری بانوان باقی ماند

خبرگزاری فارس: تیم دوچرخه سواری اصفهان همچنان صدرنشین رقابت‌های انتخابی تیم ملی بانوان در رامسر است.

به گزارش خبرگزاری فارس، این مسابقات امروز در 500 متر سرعت پیگیری شد که در جریان آن 112دوچرخه سوار در قالب 25 تیم از سراسر ایران به رقابت پرداختند.
در پایان نتایج زیر بدست آمد، در رده جوانان، پگاه زمان از تیم کرمانشاه با زمان 51 ثانیه و 36 صدم ثانیه، مهسا زنده دل از تیم زنجان با زمان 51 ثانیه و 48 صدم ثانیه و طناز قدیریان از تیم اصفهان با زمان 51 ثانیه و 92 صدم ثانیه رده های اول تا سوم را از آن خود ساختند.
در رده بزرگسالان، عادله نوری از تیم اصفهان با زمان 46 ثانیه و 16 صدم ثانیه اول شد، مریم پور حسین از تیم کرمانشاه با زمان 47 ثانیه و 25 صدم ثانیه دوم و مریم عابدی از تیم خراسان رضوی با زمان 47 ثانیه و 35 صدم ثانیه سوم شد.
در مجموع کلی تیمی، تیم اصفهان با 606 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های خراسان رضوی با 372 امتیاز، تهران با 360 امتیاز، گیلان با 342 امتیاز،‌ کرمانشاه با 327 امتیاز و زنجان با 260 امتیاز به ترتیب در سکوهای دوم تا ششمی قرار گرفتند.
در این رقابت ها دوچرخه سواران تیم‌های کهکیلویه و بویراحمد، اصفهان، قزوین، مازندران، رامسر، خراسان رضوی، همدان، کرمان، یزد، زاهدان، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، تهران، توابع تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، فارس، کرج، کرمانشاه، قم، هرمزگان، گیلان،زنجان، مرکزی و کردستان حضور دارند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد