رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

قهرمانان 200 متر مشخص شدند

 

مسابقات دوچرخه سواری رامسر

قهرمانان 200 متر مشخص شدند

 

رقابتهای انتخابی اردوی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با شناخت قهرمانان رشته 200 متر سرعت در رامسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور 24 تیم از سراسر کشور از صبح امروز در شهرستان رامسر آغاز شده  که در پایان اولین مسابقه در رشته 200 متر جوانان طناز قدیریان با 18 ثانیه و 56 صدم ثانیه از اصفهان اول شد. ساناز ضعیمی راد با 18 ثانیه و 59 صدم ثانیه از گیلان و فائزه شهیدی با 18 ثانیه و 69 صدم ثانیه از زنجان دوم و سوم شدند.

درپایان مسابقات 200 متر بزرگسالان مریم عابدی با 16 ثانیه و 86 صدم ثانیه از خراسان رضوی برسکوی اول ایستاد. عادله نوری با 16 ثانیه و 96 صدم ثانیه از اصفهان دوم شد. مریم پورحسین نیز با زمان ی17 ثانیه و 10 صدم ثانیه از مازندران عنوان سوم را کسب  کرد.

مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان کشورمان تا روز چهارشنبه هشتم اسفندماه و در رشته های کورس به منظور دعوت از برترینها برای حضور در اردوی آمادگی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن برگزار خواهد شد.

طبق برنامه کمیته فنی فدراسیون، شرکت کنندگان در رشته های 200 متر متحرک، 2 و 3 کیلومتر انفرادی، 500 متر استارت ثابت، یک کیلومتر تایم تریل انفرادی و 80 کیلومتر استقامت سرعت مسابقه می دهند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد