رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آخرین وضعیت انتخابات مجلس در مازندران:

 

بلاتکلیفی داوطلبان معترض

 در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر

 

رییس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد: براساس آخرین آمار شورای نگهبان تعداد داوطلبانی که صلاحیت آنان در این استان احراز شده است به ‪ ۱۰۱‬نفر رسید.

"جواد قناعت" روز یکشنبه با اشاره به اینکه این نفرات از هشت حوزه انتخابیه استان مازندران هستند،افزود: سه نفر از آنان زن و ‪ ۹۸‬نفر مرد هستند.

وی با بیان اینکه عمده دلیل عدم احراز صلاحیت داوطلبان نقص در مدارک تحصیلی بوده است، ادامه داد: اکنون از ‪ ۹‬حوزه انتخابیه مازندران تکلیف داوطلبان معترض در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر هنوز مشخص نشده است.

قناعت ادامه داد: شورای نگهبان اسامی نامزدهای این حوزه انتخابیه را که صلاحیت آنان مورد تایید قرار می‌گیرد ، امروز اعلام خواهد کرد.

قناعت گفت: مجموع تعداد داوطلبانی که درمازندران برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند ‪ ۲۰۵‬نفر بودند که پرونده‌های مربوط به‌آنان مورد بررسی قرار گرفت .

رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: افرادی که در این مرحله نیز صلاحیت آنان احراز نشده است تا سه روز وقت دارند تا اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند.

از دو میلیون و‪ ۹۲۲‬هزارو ‪ ۴۳۲‬نفر جمعیت استان، دومیلیون و ‪ ۱۸۵‬هزارو ‪ ۸۹۷‬نفر واجد شرایط حضور در انتخابات هستند.

مازندران دارای ‪ ۱۲‬نماینده در مجلس است و در روز ‪ ۲۴‬اسفند ماه سال جاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد