رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تجلیل از مهندسان شهرستان رامسر

 

در مراسم تجلیل از مهندسان شهرستان رامسر

دفاتر نظام مهندسی در شهرهای مازندران توسعه می‌یابد

 

خبرگزاری فارس: عضو اصلی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی مازندران گفت: در راستای رشد و توسعه کیفی، دفاتر نظام مهندسی در استان توسعه می‌یابد و در همین راستا برخی از اختیارات به نمایندگی دفاتر به منظور تسهیل امر تفویض شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، مرتضی دهنوی امروز در مراسم تجلیل از مهندسان شهرستان رامسر تعداد اعضای سازمان نظام مهندسی استان را حدود 7 هزارو 200 نفر اعلام که نسبت به سال گذشته بیش از 25 درصد رشد داشته است.
وی اظهار داشت: در این راستا هیئت مدیره دوره چهارم سازمان در جهت برنامه‌ریزی و آینده نگری تلاش می کند.
دهنوی خاطر نشان کرد: استان مازندران در بخش نظام مهندسی به 6 ناحیه تقسیم شده است و هر ناحیه یک کمسیون کنترل و نظارت مخصوص به خود دارد و شهرستان های تنکابن و رامسر در ناحیه ششم قرار دارند که پنج نفر در آن فعالیت می‌کنند.
نماینده مردم تنکابن رامسر نیز در این مراسم با اشاره بر لزوم تجلیل از مهندسان گفت: مهندسان ما نقش بسزایی در جامعه ایفا می‌کنند به طوری که به کمک این مهندسان می توانیم خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه را به حداقل برسانیم.
جعفر قلی راهب افزود: جایگاه تخصص در امور عمرانی را باید مانند سایر علوم تثبیت کرد تا در ساخت و سازها و سایر امور مربوط دچار مشکل نشویم.
فرماندار رامسر نیز با اشاره به حادثه‌خیز بودن کشور و علی‌الخصوص شهرستان رامسر گفت: سازمان نظام مهندسی که از دهه 80 آئین‌نامه اجرایی‌اش به تصویب رسید با توجه به وظایفی که دارند باید تلاش کند تا بتواند از اثرات ناگوار حوادث بکاهد.
علی باباخانی با اشاره به مصوبه دولت درباره شهر رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری و الکترونیک که در دست مطالعه است ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مهندسان بتوانیم وضعیت شهر را که هم اکنون چهره خوبی ندارد ساماندهی کنیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد