رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

6 باند عمده مواد مخدر در تنکابن

 

6 باند عمده مواد مخدر در تنکابن متلاشی شد

 

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از متلاشی شدن 6 باند بزرگ مواد مخدر در این شهرستان ظرف یک ماه گذشته خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن قنبر حبشی امروز در جمع خبرنگاران گفت: 28 کیلو گرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: در این عملیات 5 دستگاه خودرو و 110 نفر از عاملان این باندها که 23 توزیع کننده و 87 نگهدارنده را شامل می‌شد توقیف و دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه بزرگترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر این شهرستان روز گذشته منهدم شد گفت: یک زوج جوان در قالب مسافرت های خانوادگی اقدام به پخش مواد مخدر در شهرستان کرده بودند که بعد از انجام کارهای عملیاتی و اطلاعاتی مامورین این نیرو در حین انجام معامله بازداشت و 15 کیلوگرم تریاک به صورت یکجا کشف و ضبط شد و مجرمان پس از انجام تحقیقات اولیه تحویل مقام قضایی شدند.
حبشی 5 باند دیگر متلاشی شده این شهرستان را از سابقه‌داران عنوان کرد و گفت: انهدام این باندها که از سابقه داران توزیع مواد مخدر در شهرستان بودند باعث خوشحالی بیش از پیش همشهریان شده است.
وی از دیگر اقدامات انجام شده سال جاری این فرماندهی را کشف 46 قبضه اسلحه شکاری و نظامی و 700 فشنگ و همچنین نابودی یک کارگاه مشروب سازی و کشف 365 لیتر مشروبات الکلی دست ساز عنوان کرد.
حبشی درباره اقدامات صورت گرفته در خصوص ایام نوروز نیز عنوان داشت: برای این ایام و استقبال از مسافرین برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار دارد که از جمله آنها می‌توان به استقرار 6 پاسگاه سیار فعال در 6 نقطه مهم توریستی اشاره کرد.
فرمانده انتظامی تنکابن خاطر نشان کرد: از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه، یگانهای امدادی اورژانس و هلال احمر با کمک نیروی انتظامی سعی در برقراری رفاه حال و امنیت مسافران خواهند داشت و در این ایام اسباب کشی منازل بدون ارائه مجوز از سوی کلانتری محل ممنوع است.
حبشی افزایش واحد های گشتی سواره، پیاده و موتوری را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف خود از نیرو های کمکی نیز بهره مند خواهیم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد