رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اعضای شوراهای‌اسلامی غرب مازندران

 

تاکید اعضای شوراهای‌اسلامی غرب مازندران

برحضورگسترده مردم‌درانتخابات

 

جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان‌های غرب مازندران با اشاره به اهمیت هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت همگرایی ، وحدت و حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای تاکید کردند.

آنان انتخابات را نماد اتحاد ملی و انسجام اسلامی برشمردند و از احزاب و گروه‌های سیاسی خواستند تا با در نظر گرفتن منافع عمومی، زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در این رویداد سیاسی باشند.

"تقی پزشکی" رییس شورای اسلامی شهرستان تنکابن به ایرنا گفت : مردم ما همواره در انتخابات با حضور پرشور، مایه اقتدار نظام اسلامی شده‌اند.

وی افزود : انشاالله مردم به کسانی رای خواهند داد که پیگیر مطالبات آنان باشند نه پیگیر مطالبات چند نفر.

"عبدالله ردایی" عضو دیگر شورای اسلامی این شهرستان یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی است زیرا ملت در روز ‪۲۲‬ بهمن علاقه‌مندی خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

وی تصریح کرد : مردم باید کسانی را انتخاب نمایند که به تعبیر مقام معظم رهبری ، دردمند باشند و به داد مردم برسند.

"علیرضا رضی‌کاظمی" رییش شورای اسلامی شهرستان رامسر در گفت و گو با ایرنا گفت: مردم ایران با حضور گسترده در روز ‪ ۲۴‬اسفند، تمام معادلات دشمنان را بر هم خواهند زد.

وی ادامه داد: ایران اسلامی بعد از پیروزی شکوهمند خود همواره با ترفند- های گوناگونی روبرو بوده است اما این مردم با پایداری خود تمام نقشه‌ها را نقش برآب نموده‌اند.

"نظرعلی جعفرصالحی" عضو شورای اسلامی شهرستان نوشهر معتقد است رای دادن در انتخابات تکلیفی شرعی است که هر فرد ایرانی باید در این روز درسرنوشت خود در سطح ملی، استانی و شهرستانی دخالت داشته باشند.

وی بیان داشت: مردم باید با انتخاب نامزد اصلح و کاردان نقش خود را همچون گذشته در انقلاب اسلامی به اثبات برسانند زیرا مجلس، محل قانونگذاری نظام و دارای جایگاه مهمی در انقلاب اسلامی است.

"نظرعلی فقیه" رییس شورای بخش مرکزی شهرستان چالوس نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ، حضور مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی است.

به گفته او دشمنان ما با دقت انتخابات را زیر نظر دارند و تمام تلاش آنها این است که از حضور با شکوه مردم در انتخابات جلوگیری نمایند.

وی گفت : بنابراین اقشار و گروه‌ها باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نمایند و باردیگر دشمنان را ناامید کند.

"علی باباخانی" فرماندار رامسر نیز در گفت و گو با ایرناافزود: تاکیدات مقام مظعم رهبری بیانگر شرایطی است که مردم باید با حضور حداکثری خود بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنصی کنند.

وی افزود: توصیه‌های مقام معظم رهبری منشور اخلاقی انتخابات است که باید در این رویداد سیاسی ، مد نظر همه قرار گیرد.

وی ادامه داد : مطمئن هستم مردم در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری از شور و شعور را به اثبات خواهند رساند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد