رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

"انتخاب اصلح "

 

"انتخاب اصلح "

حجه الاسلام  علی اکبر سبزیان(رامسری)

 

کتاب "انتخاب اصلح " نوشته حجه الاسلام  علی اکبر سبزیان مدیر مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان با موضوع شناخت معیارهای انتخاب و گزینش نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، نویسنده در مقدمه این کتاب با آوردن متن سوگند نامه نمایندگان مجلس نوشته است : مجلس در جامعه امروز این نماد روشن حاکمیت ملی و مردمسالاری دینی است و در میان نهادهای حکومتی به عنوان مظهر اراده ملت در حاکمیت بر سرنوشت خود می‌درخشد.
"مجلس برخاسته از شرکت مسوولانه و با شکوه مردم در انتخابات و پشتوانه محکم و متین استقلال و لنگر ثبات کشور است. برای خنثی نمودن توطئه‌های دشمن در تضعیف نظام باید مجلسی کارآمد ، مقتدر، انقلابی و نمایندگانی با تقوا، امین ، پرتلاش ، متخصص ، متعهد، شجاع و انقلابی داشته باشیم.
وی در این کتاب کوشیده برای تحقق این امر و شناخت معیارهای انتخاب وگزینش نماینده اصلح مجلس به قرآن، دیدگاه‌های پیامبر مکرم‌اسلام (ص) ، امیرالمومنین(ع) و نیز توصیه‌های و بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری استناد کند.
این کتاب در شش بخش تهیه شده‌شامل شامل تاریخچه و جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی ،مدیریت قرآنی، مدیریت نبوی، مدیریت علوی ، اهمتی انتخابات مجلس و جایگاه آن اندیشه سیاسی امام (ره) است.
بخش ششم کتاب هم که اختصاص به اهمیت انتخابات مجلس و جایگاه آن در اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری دارد در سه فصل مجزا با موضوعات اهمیت و جایگاه مجلس و اهمیت انتخابات مجلس و معیارهای انتخاب نماینده به تحریر درآمده است.
هر جلد از این کتاب به قیمت
‪ ۱۲‬هزار ریال به بازار کتاب عرضه شده است.

علاقمندان جهت دریافت کتابمی توانند با شماره تلفنهای 09353366480 و05117258363 کانون اسلامی جوانان شهید روحی مشهد تماس حاصل فرمایند
نویسنده کتاب از روحانیون رامسری است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد