رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اسامی 273 نامزد تائید صلاحیت شده

 

اسامی 273 نامزد تائید صلاحیت شده انتخابات مجلس

 

خبرگزاری فارس: اسامی 273 تن از نامزدهای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس که در بررسی مجدد توسط شورای نگهبان تائید صلاحیت شدند بدین شرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس اسامی این تعداد از کاندیداهای تائید صلاحیت شده به تفکیک استانی و حوزه انتخابیه به شرح زیر است: ادامه مطلب

 

نظرات 2 + ارسال نظر
لاله جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:13 http://lalehtaghavi.coo.ir

سلام دوستان عزیز- خبر جدیدی از رامسر گذاشتم-در ضمن خوشحالم که خبرام بدردتون میخوره

اسپوتا چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:09 http://www.aradsalt.ir

مشخصات کریستال دریایی اسپوتا

درمان هایی که با نام جایگزین تا دیروز در زیر حجابی از تردید به آنها نگاه می شد امروزه از سایه خارج شده و به عنوان مکملی برای علم پزشکی عرض می شوند .
آروماتراپی مثالی از این نوع درمان هاست و البته از نوع بسیار پر قدرت آن ، که امروه به طور وسیعی مورد استفاده و توجه قرار گرفته است . آروماتراپی عبارت است از استشمام یا استفاده موضعی از عصاره فرار استخراج شده از گیاهان معطر طبی به منظور بازیابی یا افزایش سلامت ، زیبایی و تندرستی .
هدف اصلی آروماتراپی اجماع علمی بشر با دانسته های ذاتی او جهت درمان بیماری ها با استفاده از عصاره مؤثر و مفید گیاهان معطر طبی و بهره گیری از قوانین طبیعت می باشد .
اگرچه آروماتراپی از هزاران سال پیش مورد استفاده بوده ، اما به تازگی استفاده از آن شیوع پیدا کرده است . این نتیجه بازگشت به شیوه زندگی کلی نگر و دریافت اهمیت مجموع ذهن ، بدن و روح برای دستیابی به سلامت می باشد.
عصاره گیاهان معطر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر روی سیستم های فیزیولوژیک بدن تأثیر م یگذارند . برخی از آن ها دارای اثرات مسلم ضد میکروبی و ضدعفونی کنندگی می باشند . استشمام عصاره گیاهان معطر طبی می تواند از طریق ارتباط سیستم بویایی با سیستم لیمبیک مغز ، باعث تحریک یا تسکین سیستم عصبی شده و اثرات متفاوتی مانند طبیعی شدن ترشحات هورمونی کاهش درد ، بهبود احساسات و حالات روحی ، تقویت حافظه ، یادگیری و قدرت تفکر داشته باشد . برای مثال استفاده موضعی از روغن گیاهان طبی اکلیل کوهی و لاوندر ، در رفع التهاب و درد مفاصل مؤثر است .
از هزاران سال پیش استفاده از نمک دریایی کشف شده بوده است . به طوری که بیماران مسافت های طولانی را برای رسیدن به چشمه های آب معدنی و استحمام در آن ها طی می کرده اند . امروزه محققین مزایای گسترده این نوع استحمام را ثابت نموده اند .
گذشتگان برای افزایش لطافت ، جوانی و طراوت پوست و همچنین رفع گرفتگی عضلات و درد مفاصل و حتی برای رفع بوی نا مطبوع بدن خود ، از این راه به عنوان ساده ترین و طبیعی ترین راه حل بهره می جستند .
هنگامی که کریستال های دریایی اسپوتا را در آب حل می کنید . آب دریاچه ارومیه را در منزل خود در فضایی آکنده از بوی گیاهان معطر دارویی خواهید داشت . همه ما برای کاهش فشارهای روز افزون ناشی از زندگی ماشینی و شهری ، به دنبال راه حل مناسبی هستیم .
علم پزشکی مرسوم ، پاسخ برخی از مسائل را در قالب داروها و اعمال جراحی داده است . ولی متأسفانه هنوز برخی از این مشکلات لاینحل باقی مانده است ، زیرا که فراموش کرده ایم هنوز طبیعت التیام بخش بسیاری از آلام ماست .
ترکیبات : این محصول به طور عمده شامل سدیم کلراید به همراه مقادیری از یون های پتاسیم ، کلسیم و منیزیم بوده که عصاره گیاه معطر و طبی لاوندر به همراه سایر افزودنی های مجاز به نسبت مشخصی به آن اضافه شده است .
خواص اسپوتا : آرامش دهنده (Relaxation) ، جوانی و شادابی پوست (Skin youth) ، برطرف کننده دردهای ماهیچه ای و مفصلی (Muscular &articular painkiller) ، برطرف کننده بوی بد بدن( remove body's bad smelling )، برطرف کننده دردهای عصبی (nervous pains killers) برطرف کننده استرس (Stress mitigated) ، ضدعفونی کننده (anti microbe) ، بهبودی بیماری برونشیت (bronchitic ) ، باز کننده مجاری تنفسی (respiratory duct) ، بهبود سرماخوردگی (get cold) و پینه (bunion) .
اسپوتا با عصاره نعنا :

آرامبخش ، جوانی پوست ، کاهش دهنده دردهای عضلانی ، برطرف کننده بوی بد بدن و باز کننده مجاری تنفسی .

اسپوتا با عصاره کاج :

آرامبخش ، جوانی پوست ، کاهش دهنده دردهای عصبی ، رماتیسم و برطرف کننده بوی بد بدن .

اسپوتا با عصاره لاوندر :

آرامبخش ، جوانی پوست ، کاهش دهنده استرس ، برطرف کننده بوی بد بدن و ضد میکروب .

اسپوتا با عصاره اکالیپتوس و لیمو :

آرامبخش ، جوانی پوست ، برطرف کننده بوی بد بدن ، کاهش دهنده ناراحتی های تنفسی و برونشیت و جلوگیری از سرما خوردگی .


قابل استفاده در : استخر ، سونا ،جکوزی و ضدعفونی کننده می باشد .
می توانید از سایت ما بازدید کنید www.aradsalt.ir و www.aradsalt.com و یا با ایمیل info@aradsalt.ir تماس حاصل نمایید . با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد