رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

راهپیمایان ۲۲بهمن در غرب مازندران:

 

راهپیمایان ۲۲بهمن در غرب مازندران:

در انتخابات مجلس ادای دین می‌کنیم


شماری از راهپیمایان یوم‌الله ‪ ۲۲‬بهمن در شهرستانهای غرب مازندران ضمن اعلام آمادگی برای خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتند با حضور گسترده در این انتخابات هم دین خود را به انقلاب ادا می‌کنیم.

آنان در گفت و گو با ایرنا در شهرستانهای نور، نوشهر، چالوس و تنکابن و رامسر تاکید کردند جهانیان در روز ‪ ۲۴‬اسفند در انتخابات مجلس شورای اسلامی همایش وفاق و اتحاد ملی این ملت را مشاهده خواهند کرد.

علی احمدی دانش‌آموز دبیرستانی از رامسر به ایرنا گفت: ما دانش‌آموزان همانطور که به عشق انقلاب و مهینمان در راهپیمایی امروز شرکت کردیم، در انتخابات نیز حضور پرشور خواهیم داشت.

وی افزود: نوجوانان و جوانان امروز اشتیاق فراوانی برای دانستن وقایع پیروزی انقلاب و مسایل گوناگون رخدادهای سیاسی کشورشان دارند که باید به آنان توجه و آگاه کرد.

محسن تنکابنی مقدم دیگر شرکت‌کننده راهپیمایی ‪ ۲۲‬بهمن در تنکابن نیز گفت: رهبر معظم انقلاب بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کردند و ما پیرو رهبری هستیم و با حضورمان در انتخابات به رهبرمان لبیک می‌گوییم.

وی یادآور شد: قانونگذاران و مسوولان دست‌اندرکار هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرایط حضور ملت را در این عرصه سیاسی فراهم کنند.

او انتخابات را مظهر اراده ملی دانست و گفت: ملت ایران در روز ‪ ۲۴‬اسفند برای تعیین سرنوشتشان به پای صندوقهای رای می‌آیند به دشمنان نظام جواب داندانشکن می‌دهند.

وی گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس همه باید قوانین را در فرایند تبلیغات رعایت و مسایل و مشکلات منطقه را با واقعیت بیان کنند.

علیرضا حسینی کشاورزی از منطقه کلاردشت چالوس بیان داشت: نمایندگان مردم و مسوولان باید بیشتر برای حل مشکلات مردم تلاش کنند زیرا امام راحل همیشه به مطالبات مردم توجه می‌کرد.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

او شرکت در انتخابات را وظیفه ملی هر ایرانی دانست و اضافه‌کرد:انتخابات ایران بهترین و مردمی‌ترین انتخابات در بین کشورهای جهان است و این مهم را باید همه مردم بدانند.

وی تاکید کرد: جلوی هر مساله خارجی و داخلی که باعث کاهش حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود، باید گرفته شود.

مرجان محمدی خانه‌داری از نوشهر که با فرزندش در راهپیمایی ‪ ۲۲‬بهمن شرکت کرد نیز به ایرنا گفت: زنان در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور مستمر داشتند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی به نقش زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و از مسوولان امر و رسانه های گروهی خواست برای حضور ملت در پای صندوق اخذ رای بیشتر تلاش کنند.

فرماندار نوشهر هم گفت: ایران اسلامی به برکت حضور مردم در عرصه‌های مختلف هر روز مقتدرتر می‌شود.

سیدهاشم فاطمی ادامه داد: معمار کبیر انقلاب با آرمانهایش و با همراهی مردم، استکبار را به ذلت کشاند و فجر را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی انتخابات مجلس شورای اسلامی را بسیار بااهمیت و سرنوشت ساز دانست و گفت: ملت در روز ‪ ۲۴‬اسفند در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بار دیگر حضور مقتدرانه خواهد داشت.

او افزود: هر چه مشارکت مردم در این انتخابات بیشترباشد جرات یاوه‌گویی دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی، کمتر خواهد شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد