رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اعزام تیم دوچرخه‌سواری بانوان استان قزوین به رامسر

 

برای شرکت در رقابتهای قهرمان کشوری:

اعزام تیم دوچرخه‌سواری بانوان استان قزوین

به رامسر

 

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بانوان توصیه می‌کنم نهاد خانواده را پرشور، گرم و بانشاط حفظ کنند و در جهت تقویت پایه‌های این نهاد مقدس تلاش نمایند.

حجت‌الاسلام"سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد" عصر یکشنبه در همایش بانوان ورزشکار استان قزوین در مجموعه ورزشی هلال احمر افزود: هر اقدامی که نشاط و سلامتی را در چارچوب ارزشهای اسلامی تقویت کند باید ارج نهاده شود.

وی اظهار کرد: مادران از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردارند و به عنوان رکن قدرتمند خانواده باید دوستان نزدیکی برای فرزندان خود باشند.

حجت‌الاسلام‌ابوترابی‌فرد اظهارداشت : ورزش در حفظ سلامتی افراد و به خصوص بانوان بسیار موثر است و مادران با نشاط ، فرزندان بانشاطی در دامن خود پرورش می‌دهند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: استان قزوین جایگاه مطلوبی در ورزش دوچرخه‌سواری بانوان کشور دارد و حضور بانوان داور این استان در رقابتهای دوچرخه‌سواری قهرمانی کشوری نشان از تلاش گسترده بانوان برای پیشرفت این رشته ورزشی دارد.

"واعظ آشتیانی" افزود: باتلاش‌های بسیاری که فدراسیون دوچرخه‌سواری در جهت پیشرفت این رشته‌ورزشی به‌خصوص درمیان بانوان کشورمان‌انجام می‌دهد،امیدواریم بزودی شاهد درخشیدن بانوان دوچرخه‌سوار ایرانی در رقابتهای جهانی باشیم.

در پایان این همایش که با حضور مسوولین ورزش استان، استاندار و بیش از دو هزار‪ ۵۰۰‬نفر از بانوان ورزشکار برگزار شد، جوایز نفیسی به تعدای از شرکت‌کنندگان اهدا شد.

تیم دوچرخه‌سواری بانوان استان قزوین پنجم اسفند ماه جاری برای شرکت در رقابتهای قهرمان کشوری به رامسر اعزام می‌شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد