رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جبهه متحد اصولگرایان تنکابن و رامسر

 

جبهه متحد اصولگرایان تنکابن و رامسر کاندیدا معرفی می‌کند

 

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان تنکابن و رامسر گفت: این جبهه در سه شاخه زیرمجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری، رایحه خوش خدمت و ایثارگران تحولخواه فعالیت خود را آغاز کرده و 5 نفر نیز به عنوان حکم انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن حسین کاظمی امروز در اولین نشست خبری این جبهه که با حضور مسئولان جبهه برگزار شد، ضمن اعلام این اسامی افزود: شهرستان رامسر و تنکابن در استان به عنوان بهترین شهری است که با اتحاد و وفاق توانست به نتایج خوبی دست پیدا کند.
وی تاکید کرد: بررسی‌ها و تحقیقات پیرامون داوطلبان همچنان ادامه دارد و در نظر داریم اوایل اسفند نامزد مورد نظر این جبهه را به عموم مردم معرفی کنیم.
کاظمی با دو فاکتور درد دین داشتن و حریت و آزادی برای جبهه اصولگرایان خاطرنشان ساخت: ما با در نظر گرفتن همه ملاک‌ها و معیارهای دینی و ارزشی مستقل و آزادانه در شورای مرکزی حوزه انتخابیه تصمیم می‌گیریم و فشار و سفارش و چانه زنی هیچ گروه، حزب و اشخاصی را برای خود ملاک و حجت شرعی نمی دانیم و هر چیز که شورای مرکزی جبهه متحد شهرستان‌های تنکابن و رامسر به نتیجه برسد همان صادقانه و شفاف به اطلاع عموم مردم شریف و نجیب خواهیم رساند.
دبیر جبهه متحد اصولگرایان تنکابن و رامسر با اظهار تاسف از پشتیبانی و حمایت آشکار استکبار جهانی از اصلاح طلبان افزود: با توجه به اینکه این گروه در مجلس ششم کارنامه خوبی نداشتند، خیلی به جاست که به جای فرافکنی و جوسازی اجازه دهند انتخابات با سلامت کامل مثل گذشته پیش برود.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: یقینا حضور مردم در پای صندوق آراء اسفندماه امسال و نتایج آن توطئه تمام دشمنان خارجی و ایادی آنها را مثل گذشته خنثی خواهد کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد