رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آخرین اخبار رامسر

 

رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران در رامسر:

خانواده‌ها باید به مشارکت در امر تعلیم و تربیت قیام نمایند

 

 نوشهر * رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: همه کاستی‌های موجود دراجتماع ناشی از کاستی‌های موجود در نظام آموزشی است و ما به تنهایی قادربه پیشبرد اهداف بزرگی که برای ما ترسیم شده نیستیم.به گزارش ایرنا ،"عبدالوحید فیاضی " روز پنجشنبه در جمع اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس و دومین جشنواره مدرسه یاران در سالن هتل پارسیان رامسر افزود :
ما به کمک مردم در امر تعلیم و تربیت نیازمندیم و معتقدیم مدرسه بدون مشارکت خانه، کاری نمی‌تواند انجام بدهد. وی اظهار داشت : عدم انطباق تعلیمات خانه و مدرسه دردسر ساز شده است. وی با بیان اینکه فرزندان ما در معرض آسیبهای جدی هستند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید به مشارکت در امر تعلیم و تربیت قیام نمایند و ما نباید فرصت‌ها را به تهدیدها تبدیل کنیم.وی با ابراز خرسندی از طرح ابتکاری مدرسه یاران تصریح کرد : مدرسه یاران یاورانی بزرگ و با اندیشه‌های متعالی به حمایت این نهاد آموزشی برخاستند. به گزارش ایرنا ، در پایان این مراسم از ۱۶۶مدرسه یار رامسری تجلیل شد.

 

از خبرنگاران‌افتخاری و بسیجی رامسر تجلیل بعمل آمد

رامسر * به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه رامسر از خبرنگاران‌افتخاری و بسیجی این شهرستان تجلیل به عمل آمد. حجت‌الاسلام " غلامحسین تسخیری " مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر در این مراسم گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰خبر از سوی این نمایندگی به مطبوعات استان ارسال شد. وی افزود : در دهه فجر امسال ۴۸برنامه ، ۲۷برنامه جانبی و ۶۵مورد نشست سیاسی از سوی بسیج تدارک دیده شده است که در حال اجراست.

 

رییس آموزش وپرورش مازندران در رامسر:

مدیران ازامکانات دولتی به‌نفع‌کسی تبلیغ نکنند

 

رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت : مدرسه باتوق سیاسی این و آن نیست و ما پیاده نظام کسی نیستیم و مدیران مدارس نباید از امکانات دولتی در انتخابات به نفع کسی استفاده کنند.

" عبدالوحید فیاضی " روز پنجشنبه دراجتماعی مدیران مدارس در آموزش و پرورش شهرستان رامسر افزود : مدرسه پایگاه سیاسی نیست و نباید کار سیاسی در مدارس شود و جایگاه تعلیم و تربیت جایگاه مقدسی است.

وی اظهار داشت : مدیران مدارس نباید از امکانات دولتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع کسی استفاده نمایند و منع شرعی و قانونی دارد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم حضور گسترده مردم در این عرصه سیاسی یادآور شد : مدیران مدارس مراعات نمایند و ما معلم بوده و مستقل هستیم و باید آموزش و پرورش را متحول کنیم..رییس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران ادامه داد : مدیران باید صاحب سبک باشند و به اقتضای زمان برنامه‌ریزی نمایند..

فیاضی تصریح کرد : پرهیز از روزمرگی کار مدیران است و نباید خیلی خود را درگیر کارهای روزانه نمایند بلکه باید روشهای جدید اتخاذ نمایند.

در استان مازندران دو میلیون و ۱۸۹هزار و ۸۹۸نفر واجد شرایط حضور در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

 

مرحله پایانی لیگ دوچرخه‌سواری جوانان باشگاه‌های ایران فردا آغاز می‌شود

تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ۸۶/۱۱/۱۷
داخلی.ورزشی.دوچرخه سواری
چهارمین و آخرین مرحله رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی جوانان باشگاه‌های ایران از فردا پنجشنبه در گرمسار آغاز می‌شود.

در این پیکارها دوچرخه‌سواران جوان باشگاه‌های ایران در رشته‌های تایم تریل انفرادی ، دور حذفی و استقامت جاده به مدت دو روز پیکار خواهند کرد.

فدراسیون دوچرخه‌سواری ، برنامه و زمان بندی این رقابت‌ها را به شرح زیر اعلام کرد.

چهارشنبه : ۸۶/۱۱/۱۷ورود تیم‌ها و جلسات سرپرستان و کادر فنی در ساعت ۱۹در سالن ورزشکاران شهرستان گرمسار.

پنج‌شنبه : ۸۶/۱۱/۱۸ساعت ۹صبح رقابتهای ۱۵کیلومتر تایم تریل انفرادی ساعت ۱۵رقابتهای دور حذفی
جمعه
: ۸۶/۱۱/۱۹ساعت ۸صبح رقابتهای استقامت، ساعت ۱۵/۳۰
مراسم اختتام
درسومین مرحله این رقابتها که در رامسر برگزار شد، تیم پتروشیمی تبریز با کسب
۶۶۵امتیاز در مکان نخست جدول قرار گرفت و تیم نوسازی مدارس زنجان با کسب ۳۲۹امتیاز در مکان دوم و تیم استانداری کرمان با کسب ۳۰۱ امتیاز در جای سوم‌ایستاد.

 

۱۰میلیاردریال برای ساخت"بنج مارک"درعرصه‌های طبیعی غرب مازندران‌نیازاست

نوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ۸۶/۱۱/۱۷
داخلی.اقتصادی.منابع طبیعی.

رییس اداره حفاظت اداره کل منابع طبیعی نوشهر گفت: برای احداث هفت هزار بنج مارک در سطح ۲۰۰کیلومتر از عرصه‌های منابع‌طبیعی غرب مازندران ۱۰ میلیارد ریال نیاز است.

بنج مارک قطعه است بتونی که دارای رنگ مشخص بوده و اثر آن در طبیعت به جای مانده و خسارت ناچیز می‌بیند.

" یزدانفر آهنگران " روز چهارشنبه به ایرنا افزود : در صورت تامین این مقدار اعتبار، مناطق از کدیر و کدیرسر بخش کجور، گلندرود رویان، مرزن‌آباد و کلارستاق چالوس، رودبارک و مازوجال کلاردشت، ۲هزار و سه هزار تنکابن و گرسماسر و جواهرده رامسر دارای بنج مارک می‌شود.

وی این مناطق را نقاط بحرانی اعلام کرد و اظهار داشت : ایجاد کمربند حفاظتی و مرزهای حائل در جلوگیری از تجاوزات احتمالی به عرصه‌های منابع طبیعی موثر است.

وی بالارفتن قیمت زمین در غرب مازندران را به‌دلیل مجاورت به‌مناطق جنگلی، احداث آزادراه تهران - شمال، مشرف بودن بسیاری از اراضی به دریا و طمع افراد سودجو فرصت طلب، از معضلات منطقه ارزیابی و بر لزوم ایجاد کمربند حفاظتی و مرزهای حایل تاکید کرد.

آهنگران یادآور شد : بنج مارک‌ها از لحاظ پایداری و مقاومت ، بهترین و مناسبترین شیوه برای تشخیص مرز منابع ملی با مستثنیات اشخاص است و علاوه‌بر حفظ اموال و تثبیت اراضی منابع طبیعی پاسخگویی به استعلامها ومراجع قضایی و ثبتی را آسان می‌نماید.

رییس اداره حفاظت اداره کل منابع طبیعی نوشهر ادامه داد : امسال با یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، ۶۶کیلومتر کمربند حفاظتی و بنج مارک در هفت منطقه پتک و دیسر رامسر، سه هزار تنکابن ، نیرس و بسطام و ازارک چالوس و کهنه‌ده بخش کجور تا پایان سال انجام می‌شود و ۱۵کیلومتر ازاراضی روستاهای سینوا و طلاجو چالوس نیز با ایجاد بنج مارک مشخص خواهد شد.

به گفته وی بسیاری از سطوح عرصه‌های خارج از طرح جنگلداری در غرب مازندران فاقد موانع اجرایی بوده و در معرض تجاوز قرار دارد.

وی احتمال تجاوز این مناطق را نسبت به سایر نقاط دیگر بیشتردانست وگفت:
ضرورت دارد تمامی عرصه‌ها به ویژه مناطق دارای مرز مشترک در حاشیه روستاها و آبادیهای حاشیه جنگلها با ایجاد کمربند حفاظتی محدود شود.

از سال ۷۸الی ۸۵تعداد ۳۰منطقه بحرانی در حوزه غرب مازندران شناسایی و ۱۱۶کیلومتر کمربند حفاظتی و یکهزار و ۷۳۵هکتار کمربند سبز ایجاد شد.

حوزه استحفاظی اداره‌کل منابع طبیعی نوشهر از رامسر تا رویان شهرستان نور امتداد دارد.

 

گلزارهای شهدای شهرستانهای غرب مازندران غبارروبی و عطر افشانی شد

نوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ۸۶/۱۱/۱۸
داخلی.اجتماعی.فجر
.۳۰

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر همزمان با سراسر کشور ، آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدای شهرهای نور، نوشهر، چالوس ، تنکابن و رامسر در غرب مازندران با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان این منطقه برگزار شد.

در این آیین معنوی ، قشرهای مختلف مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و جمعی از مسوولان نهادهاو نیروهای نظامی و انتظامی با اهداء شاخه گل از مقام‌شامخ شهدا دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل نمودند.

به گزارش ایرنا، در این آیین قشرهای مردم به‌ویژه جوانان ونوجوانان و خانواده‌ها و فرزندان شهدا با حضور در کنار مزار مطهر شهدا ، با ذکرفاتحه با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل و تجدید میثاق و ادای احترام‌کردند.

 

شهرستان نوشهر در دوران دفاع مقدس ۴۶۷شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

 

تیم زنجان به مرحله چهارم مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کورسی اعزام شد

زنجان، خبرگزاری جمهوری اسلامی ۸۶/۱۱/۱۸
داخلی.ورزشی.دوچرخه‌سواری.لیگ.

رییس هیات دوچرخه‌سواری استان زنجان از اعزام تیم دوچرخه‌سواری کورسی این استان به‌مرحله چهارم مسابقات لیگ دسته‌یک جوانان باشگاههای ایران خبرداد.

"فرهاد عصفوری" روز پنجشنبه به‌خبرنگار ایرنا گفت: این مرحله از مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه، در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

به‌گفته‌ی وی، این مسابقات در مسافت‌های ۱۱۰کیلومتر استقامت، ۱۵کیلومتر تایم‌تریل انفرادی و کریتریوم "دور حذفی" برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مرحله اول، دوم و سوم این رقابت‌ها نیز به‌ترتیب در بوشهر، زنجان و رامسر برگزار شده است.

عصفوری گفت: تیم نوسازی مدارس زنجان، با پنج ورزشکار منتخب در مسابقات گرمسار حاضر شد.

وی افزود: محمدرضا سعیدی تنها، افشین ایوبی، هادی حسینی، مهدی بازرگان و احسان میرمحمدی، درقالب تیم زنجان، به مربیگری و سرپرستی وحید ذبیحیان درمسابقات گرمسار رکاب خواهند زد.

 

دو خیر رامسری زمین و بنابه نهادهای آموزش و پرورش و بهداشت اهداء کردند

نوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ۸۶/۱۱/۱۸
داخلی.اجتماعی.اهدا.خیرین.زمین.

ورثه مرحوم رضا رفعیی حدود سه هزار مترمربع زمین به‌آموزش و پرورش رامسر و محمدولی شیخ زاهد خیر دیگری ۶۲۵متر زمین و دو بنا ساخته شده به مرکز بهداشتی و درمانی کتالم و ساداتشهر رامسر اهدا کردند.

" عبدالوحید فیاضی " رییس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران در آیین گلنگ زنی ساخت دبیرستان ۱۲کلاسه در این زمین یادشده گفت : مدرسه‌سازی و مدرسه داری ، خصلت حسنه است.

وی افزود : خیرین آنچه دارند در راه خدا مصروف می‌کنند.

" محمدصالح رضا خانی " رییس آموزش و پرورش رامسر یادآور شد : ۶۰درصد مدارس رامسر تخریبی است.

به گفته او ۸۰درصد مدارس رامسر ، زمین شان را یا خیرین اهدا نمودند یا خیرین می‌سازند.

اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این دبیرستان هفت میلیارد ریال اعلام شد.

به گزارش ایرنا " محمد ولی شیخ زاهد" خیری رامسر در خصوص اهدا زمین و بنا به مرکز بهداشتی کتالم وساداتشهر گفت : درزمان حیات پدرم تصمیم گرفته شد تابنایی جهت امور خیریه به نام ایشان اهدا نماییم که این در زمان فوت ایشان محقق شد.

شهرستان رامسر ۷۸هزار نفر جمعیت و ۱۲هزار دانش آموز دارد.

 

فیلم "نشانی"با بازی رضا عطاران آماده نمایش شد

تهران – خبرگزاری ایسکانیوز :نسخه 35 میلی متری اپتیک فیلم سینمایی "نشانی" به کارگردانی فریدون حسن پور و بازی رضا عطاران آماده شد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز " محمدمهدی دادگو تهیه کننده این فیلم گفت : چون بنیاد سینمایی فارابی و مرکز سیما فیلم هر دو سرمایه گذار این فیلم هستند هنوز درباره حضور یا عدم حضور این فیلم در بخش مهمان جشنواره فیلم فجر تصمیمی گرفته نشده و همین امر باعث واکنش هایی از سوی کارگردان و دست اندرکاران تولید اثر شده است . .
«
نشانی» داستان حق خواهی یک پسر نوجوان به نام علی از دایی اش است که با سماجت آن را دنبال می کند، اما دایی او که رضا عطاران نقشش را برعهده دارد، نمی خواهد حق علی را به او پس دهد؛ اما...
استان گیلان لوکیشن اصلی فیلمبرداری این اثر سینمایی بوده و عطاران از جمله بازیگران نام آشنای این فیلنم است . باقی بازیگران از بومی های گیلان هستند .
فریدون حسن پور متولد 1340 رامسر، فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران است. وی فعالیت سینمایی را سال 1365 با دستیاری کارگردان با فیلم «شیر سنگی» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی آغاز کرده و شش فیلم بلند در کارنامه کارگردانی خود دارد.

 

 

آزمون پایانی مفاهیم سطح یک قرآن در رامسر برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: به همت کانون قرآنی ـ مردمی «حب‌الحسین (ع)» رامسر، آزمون پایانی مفاهیم سطح یک قرآن کریم، روز یکشنبه هفتم بهمن‌ماه 86، در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر، «اعظم جراحی»، مسئول کانون قرآنی ـ مردمی حب‌الحسین (ع) در این باره گفت: 50 نفر از شرکت‌کنندگان در دوره مفاهیم سطح یک قرآن کریم و در آزمون پایانی این دوره شرکت کردند که پس از احراز نمره قبولی، گواهینامه پایان دوره به این شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: قبول‌شدگان در این دوره به دوره آموزش مفاهیم سطح دو، راه خواهند یافت.

 

مسئولان ادارات و اعضای ستاد دهه فجر رامسر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

گروه سیاسی و اجتماعی: به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و اولین روز دهه فجر، مسئولان ادارات و اعضای ستاد دهه فجر رامسر با حجت‌الاسلام «عبدالرحمن باقرزاده»، امام جمعه رامسر در مصلای این شهرستان، دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامسر، در این دیدار دو ساعته که با حضور «علی باباخانی»، فرماندار رامسر، حجت‌الاسلام «اسماعیل رمضانی»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد دهه فجر و دیگر اعضای ستاد و مسئولان ادارات این شهرستان، برگزار شد، امام جمعه رامسر، گفت: تشکیل حکومت دینی در دوران خفقانی که همه دنیا گمان می‌کردند که دین برای اداره کشور و حکومت حرفی برای گفتن ندارد، ثابت کرد که دین در تشکیل نظام مذهبی، توانمند است.

وی تصریح کرد: تشکیل حکومت اسلامی ایران، به رهبری امام خمینی (ره)، نه‌تنها موجب سرنگونی رژیم فاسق پهلوی شد، بلکه هم اکنون این انقلاب، نوید‌بخش نهضت‌ها و انقلاب‌های مختلف، در گوشه و کنار دنیا است.

در این دیدار، فرماندار شهرستان رامسر، ضمن گزارش روند فعالیت‌های پروژه‌ها و اعتبارات دو سال گذشته، از اتمام بعضی از طرح‌های سفر ریاست جمهوری به این شهرستان، خبر داد.

 

 

رئیس بنیاد مسکن رامسر:

طرح «هادی» در 16 روستای رامسر در حال اجراست

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن رامسر گفت: طرح «هادی» در 16 روستای رامسر در حال اجرا و برای 8 روستای این شهرستان نیز در حال تهیه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، مرتضی رهبر امروز در بازدید از طرح «هادی» روستایی در این شهرستان افزود: در قسمت امور مسکن شهری و روستایی مجتمع رفاهی دریا پشته و مجتمع تجاری مسکونی کاجوف طرح «هادی» در سطح 218 واحد در روستا و شهر در حال اجراست و پیشرفت فیزیکی 46 درصد داشته است.
وی از افتتاح واحد مسکونی در بازسازی و نوسازی مسکن‌های روستایی طی چند روز آینده خبر داد و اظهار داشت: به 990 نفر در روستا ها تاکنون تسهیلات بانکی تعلق گرفته که از این تعداد 850 نفر پایان کار گرفته‌اند و تا پایان دهه فجر قابل افتتاح است.
رهبر از سنددار نمودن زمینهای کشاورزی این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این کار در حال حاضر در 5 روستا در حال پیگیری و در 38 روستا در حال کارشناسی است.
رئیس بنیاد مسکن رامسر در پایان گفت: در قسمت پروژه های حساب 100 و مسکن جوانان نیز 431 واحد با کمک خیرین مسکن ساز رامسر برای محرومین و اقشار کم درآمد در حال اجراست که از این تعداد برخی در حال صدور پروانه و برخی در مرحله طراحی است.

مدیر عامل آبفای رامسر:

کمبود آب شهروندان کتالم و سادات شهری بزودی مرتفع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آب و فاضلاب شهرستان رامسر گفت: کمبود آب شهروندان کتالم و سادات شهری بزودی مرتفع می‌شود.

رضا فکری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رامسر گفت: در حال حاضر در مناطق کتالم و سادات شهر حدود 30 لیتر بر ثانیه کمبود آب وجود دارد که به منظور جبران این کمبود ،چاه شماره 13 باهدایت 25 تا 30 لیتر بر ثانیه طی چند روز آینده به بهره برداری می رسد.
مدیر عامل آب و فاضلاب شهرستان رامسر گفت: با استفاده از پکیج (فیلتر شنی تند) که با اعتبار 150 میلیون تومانی تخصیص داده شده برای آن سعی در آبرسانی بهتر مناطق مختلف است.
وی اظهار داشت: با پیگیری های مسئولان 102 میلون تومان برای این طرح در سال 87 اختصاص داده شد و با بررسی هایی که مشاورین آب و فاضلاب صورت داده اند تصمیم گرفته شد تا بهترین گزینه انتخاب و اجرا شود.
فکری افزود: منطقه اربکله (پشت بیمارستان ) که از سال 1318 تاکنون تقاضای آب داشته است با استفاده از ایستگاه پمپاژ و مخزن به طول نقریبی 100 متر آبرسانی شد .
وی در پایان گفت: خط انتقال جدید آب خیابان شهید منتظری که در فصل تابستان با افت شدید آب مواجه بود به طول تقریبی 1200 متر به بهره برداری رسید.

 

 

امام جمعه رامسر:

امام خمینی و مردم ایران فراتر از ایدئولوژی مادی انقلاب کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: امام خمینی و مردم ایران انقلابی کردند که هیچ قدرت و ایدئولوژی مادی گرایانه‌ای نمی‌توانست آن را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالرحمن باقرزاده امروز در دیدار با مسئولان شهرستان افزود: امام(ره)در زمانی که پایان دینگرایی و مذهب گرایی رسمی اعلام شده بود انقلابی در ایران انجام داد که هیچ قدرت و ایدئولوژی مادی گرایانه‌ای قادر به توجیه و انجام آن نبود.
وی اظهار داشت: دولت ها و سردمداران آنها شاید بتوانند با چیزهای جزئی چند صباحی مردم را سرگرم کنند ولی برای تامین نیازهای بشری چیزی جز دین نمی تواند پاسخگو باشد.
باقرزاده خاطر نشان کرد: دنیای سکولار امروز که حکومت را بدون دین مطرح می کند غرق در مشکلات است، امام این اندیشه را زنده کرد که حکومت بی‌دین غرق در مشکلات است.
وی افزود: دشمنان این انقلاب از هیچ توطئه‌ای علیه کشور ما فروگذار نکردند ،هر یک از این توطئه‌ها به تنهایی برای واژگون کردن یک انقلاب مردمی بدون توفیقات الهی کافی بود، اما بازهم با اینکه چندین توطئه را به طور همزمان عملی نمودند بازهم نتوانستند پیروز شوند.
باقرزاده ادامه داد: امام خداباوری، خدامحوری و خداشناسی را به مردم تزریق کرد و ما نیز باید خداباوری ،مردم‌باوری و هدف محوری را سرلوحه کارمان قرار دهیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.
فرماندار رامسر هم در این دیدار گفت: بالغ بر 30 پروژه در دهه فجر به افتتاح خواهد رسید.
علی باباخانی گفت: در سالجاری حدود 14 میلیارد تومان اعتبار صرف طرح های شهرستان شد که از این مقدار 9 میلیارد تومان اعتبارات تملک و دارایی در دست مدیران اجرایی است که از 50 تا 70در صد تخصیص یافته است.
بابا خانی افزود: 3 پروژه مدرسه سازی اعتباری بالغ بر اعتبارات تخصیص داده شده از محل اعتبارات ارزی در حال اجراست که تا سال تحصیلی آینده 2 مدرسه آماده بهره برداری است.
وی همچنین گفت: 3 شهرک صنعتی، دامپروری و گل و گیاه از دیگر پروژه های در حال اجراست که برای شهرک گل و گیاه زمینی 15 هکتاری در اکراسرا، شهرک دامپروری زمینی 23 هکتاری در اشکور و زمینی با مساحت 26 هزار متر مربع برای شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است و در دست مطالعه است.
فرماندار رامسر ادامه داد: از پروژه های مهم دیگر این شهرستان فرودگاه بین المللی رامسر است که مراحل مطالعاتی آن انجام شده و مشکلات مربوط به زمین‌های مردم رفع شده و قرار است که به قیمت کارشناسی از آنها خریداری شود.
وی در خصوص دانشگاه ملاصدرا نیز گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت زمینی 5 هکتاری در طلاسر تخصیص داده شده است.
باباخانی در خصوص حل مشکل آب شهرستان رامسر نیز خاطر نشان کرد: انتقال آب سد میجران که حدود 17 کیلومتر بوده است انجام و تاکنون 1100 متر از آن باقی مانده است.
وی هزینه کلی این طرح را 12 میلیارد خواند و گفت: برای انجام فاز اول آن 8 میلیارد و 800 میلیون تومان در سال 85 پیش‌بینی شده بود.

 

فاز دوم سردخانه قائم رامسر افتتاح شد

 

خبرگزاری فارس: فاز دوم سردخانه قائم رامسر امروز با ظرفیت 6 هزار تن افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، این پروژه که فاز اول آن در سال81 با ظرفیت 6000 تن و اشتغال زایی 15 نفر راه اندازی شده بود بنابر نیازها و فعالیت های این شهرستان به بهره برداری امروز رسید.
مسئول اجرای این طرح گفت: اعتبار این طرح با مجموع 2 میلیارد و 600میلیون تومان بسته شد که 2 میلیارد آن از حساب طرح های زودبازده بانک کشاورزی بوده است که همکاری بسیار خوبی با ما داشته اند.
احمد معصومی اظهار داشت: این پروژه با زیربنای 6 هزار متر در زمینی به مساحت 19 هزار متر بنا شده است، ماشین آلات آن دانمارکی و دو مداره است که هر کدام 250 کیلووات قدرت دارد.
وی همچنین گفت: این سردخانه شامل 21 سالن است که به طور رسمی 40 نفر اشتغال زایی داشته است ولی به صورت فصلی برای حدود 80 نفر اتغال زایی دارد.
معصومی گفت: اپراتور این سردخانه به صورت 24 ساعته است و بیش از 4 بار در روز با دستگاه اندازه‌گیری مغز میوه درجه حرارت بررسی می شود.
دستگاه‌های این فاز دو منظوره تعبیه شده است و بیش از 30 درصد ظرفیت پذیرش فرآورده های گوشتی را دارد که در دمای زیر صفر درجه نگهداری می شود.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:28

از شرکت سردخانه قائم رامسر به خاطر ارائه بهترین خدمات در امر نگهداری میوه تشکر میکنم.و ارزوی موفقیت دارم.
از سایت شما هم تشکر میکنم

لاله شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:08 http://lalehtaghavi.coo.ir

سلام-به خاطر اشتباه پیش اومده معذرت میخوام-درست شد-مرسی که از خبرام استفاده کردی-موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد