رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

24 بخشداری مازندران به شبکه ...

 

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

 

24 بخشداری مازندران به شبکه VPN وزرات کشور متصل شدند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جواد قناعتی امروز در جلسه ستاد انتخابات مازندران افزود: وزارت کشور با تجهیز زیرساخت‌ها در سطوح بخشداریها و فرماندریها اهتمام جدی به برگزاری انتخابات الکترونیکی دارد.
وی اظهار داشت: جلسه ستاد انتخابات تا روز 24 اسفندماه یکشنبه هر هفته برگزار می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اصل مهم بی‌طرفی مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان خاطرنشان کرد: در صورت واگذاری امکانات دولتی به کاندیداهای مجلس با کسی تعارف نداریم و با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.
قناعت خواستار پاسخگویی رئیس و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران به رسانه‌ها شد و افزود: برای مهیا شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است که همه مسئولان کمیته‌ها ارتباط نزدیک با دبیر ستاد و واحد اطلاع‌رسانی اطلاعات داشته باشند.
قناعت از ثبت‌نام 6 نفر از نامزدان انتخاباتی در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی برای کاندیداهای مجلس امسال ممنوع شده و کاندیداها لازم است که موارد و قوانین لازم در این زمینه را رعایت کنند.
قناعت با اشاره به همکاری معتمدان محلی برای امور نظارتی مجلس بیان کرد: تاکنون فقط حوزه انتخابی نوشهر لیست 30 نفره معتمدان را تکمیل کرده است.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری مازندران در این جلسه گفت: از مجموعه 16 فرمانداری استان مازندران تا کنون 6 فرمانداری برای برگزاری انتخابات به‌صورت رایانه‌ای اعلام آمادگی کرده‌اند.
یدالله طهماسبی اظهار داشت: ظرف 2 هفته آینده 24 بخشداری باقیمانده به شبکه
VPN
وزارت کشور متصل خواهند شد.
وی ادامه داد: تاکنون فرمانداریهای شهرهای جویبار، آمل، قائم‌شهر، سوادکوه، محمودآباد و بابلسر خود را برای انتخابات رایانه‌ای آماده کرده‌اند.
مدیرکل ثبت‌احوال استان مازندران نیز در این جلسه از شکل‌گیری ستاد داخلی انتخابات خبر داد و گفت: تمامی ادارات ثبت احوال استان مازندران تا 7 بعدازظهر برای اعلام و پاسخ به استعلام‌های انتخاباتی آماده‌اند.
فرج‌الله ملکی جمعیت واجد شرایط برای دریافت کارت ملی در مازندران را 2 میلیون و 333 هزار نفر اعلام و اظهار داشت: تاکنون بیش از 95 درصد از جمعیت بالای 15 سال مازندران موفق به دریافت کارت ملی شده‌اند.
وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن صددرصدی کارت ملی در شهرهای تنکابن، چالوس، گلوگاه و رامسر افزود: هفته 10 هزار درخواست برای دریافت کارت ملی به ثبت‌ احوال مازندران تسلیم می‌شود.
اسماعیل فدایی مدیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران نیز از آمادگی رسانه‌ها و مطبوعات محلی مازندران برای پرشور برگزار کردن انتخابات در استان خبر داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:58

http://aseman.weblogs.us/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد