رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تئاتر دفاع مقدس در رامسر

 

گردهمایی هنرمندان تئاتر دفاع مقدس در رامسر

 
 
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه فرهنگ و هنر: پنجمین گردهمایی هنرمندان تئاتر دفاع مقدس، هفتم تا نهم آذر ماه در رامسر برگزار می‌شود.
به گزارش ستاد خبری «انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس»، در این گردهمایی سه روزه که به همت «انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس» برپا می‌شود، فعالان هنرمند در حوزه دفاع مقدس اعم از نمایشنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر، طراح صحنه و دیگر رشته‌ها به تبادل نظر پرداخته و تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار می‌دهند.
در چهارمین دوره از این گردهمایی پژوهشی، 150 نفر از هنرمندان تئاتر دفاع مقدس در مشهد مقدس گردهم آمدند و با تشکیل سه کمیسیون به ارزیابی نقد و پژوهش، نمایشنامه‌نویسی و بازیگری - کارگردانی در تئاتر پرداختند.
در چهارمین دوره از این گردهمایی، ریاست کمیسیون «نقد و پژوهش» را نصرالله قادری، کمیسیون نمایشنامه‌نویسی را «دکتر مجید سرسنگی» و کمیسیون «بازیگری – کارگردانی» را نیز فرهاد مهندس‌پور بر عهده داشتند.
 
نظرات 1 + ارسال نظر
سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 19:38 http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد