رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حوادث رامسر

 

دو سارق زورگیر در رامسر دستگیر شدند

 

رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: دو سارق زورگیر سابقه‌دار که به زورگیری، سرقت پول و گوشی همراه از مردم اقدام می‌کردند، توسط پلیس آگاهی قزوین دستگیر شدند.

سرهنگ محمدحسین محمدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو دو ماه گذشته با طرح شکایتی مبنی بر زورگیری توسط دو جوان که با مراجعه به شرکت‌های حمل ونقل درون شهری مبادرت به سرقت خودروهای این شرکت‌ها می‌کردند، اقدامات پلیس آگاهی قزوین آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان و بررسی شیوه سرقت و چهره نگاری از سارقان، تحقیقات فنی پلیس شکل گسترده به خود گرفت.

این مسوول بااشاره به ردگیری سارقان ازطریق کارت هوشمند سوخت خودروهای سرقتی که در استان مازندارن صورت می‌گرفت، گفت: تصویر و مشخصات سارقان به پلیس آگاهی این استان ارسال شد و در نهایت این افراد در رامسر دستگیر و با نیابت قضایی به پلیس آگاهی قزوین تحویل شدند.

محمدی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ‪ ۱۳‬فقره سرقت اعتراف کردند که تحقیقات در این زمینه از متهمان پرونده ادامه دارد.

وی به کشفیات روز گذشته نیروی انتظامی شهرستان تاکستان اشاره کرد و افزود: پلیس آگاهی در بازرسی از یک خودروی نیسان به همراه یک دستگاه پژو جی‌ال ایکس دو هزار و ‪ ۷۶۰‬بطری و قوطی انواع مشروبات الکلی کشف و در این ارتباط چهار نفر نیز دستگیر شدند.

محمدی یادآور شد: این مشروبات الکلی از شهرستان مهاباد به سمت تهران بارگیری شده بود.

وی افزود: همچنین در سه روز گذشته ‪ ۷۵‬دستگاه تجهیزات ماهواره، ‪ ۹‬هزار و ‪ ۸۸۰‬پاکت انواع سیگار خارجی قاچاق و ‪ ۳۸۶‬هزار و ‪ ۱۸۲‬واحد دز انواع داروهای خارجی قاچاق در استان قزوین کشف شد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد