رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

غرب مازندران در روز قدس...

 

روز جهانی قدس در غرب مازندران 

 


راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستانهای غرب مازندران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، روزه‌داران غرب مازندران با شرکت با شکوه در صفوف به هم فشرده راهیپمایی روز قدس بار دیگر حمایت خود را ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر و پلاکاردهایی به همین مضمون و بادادن شعارهای " مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، نبرد ما همیشه پایدار است،ای ملت فلسطین حامی‌تان ملت ایران است " خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اسراییل و حامیانش به نمایش گذاشتند.

این راهپیمایان ضمن محکوم کردن حملات رژیم صیهونیستی به سرزمین فلسطین اشغالی با آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

آنان با عبور مسیرهای تعیین شده مرکز شهرستان‌های نور، نوشهر، چالوس ، تنکابن و رامسر واقع در غرب مازندران پرچم آمریکا، اسراییل و آدمک‌های رهبران این رژیم‌ها را به آتش کشیدند.

یکی از مدرسان حوزه علمیه خراسان شمالی در جمع مردم نوشهر در مصلی این شهرستان گفت:دولتهای استکباری رژیم اشغالگر قدس رابرای ضربه زدن‌به مسلمانان جهان روی کار آوردند.

حجت‌الاسلام "رضا دهشت " افزود : بنابراین وحدت و انسجام جامعه اسلامی برای مبارزه با این سلطه‌گران جهانی ضروری است.

وی به مقاومت مردم لبنان در برابر رژیم غاصب اسراییل اشاره و خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان در جنگ ‪ ۳۳‬روزه پوزه دشمنان اسلام را به خاک مالید.

وی یادآور شد : مسلمانان جهان برای نابودی صهیونیست باید متحد شوند و ملت مظلوم فلسطین را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این مراسم قعطنامه هشت ماده‌ای قرائت شد و راهپیمایان با سردادن تکبیر" الله‌اکبر" مواضع غرب را در کشورهای اسلامی و به ویژه سرزمین اشغالی فلسطین محکوم کردند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد