رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دانشکده پرستاری رامسر

 

بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری رامسر:


اتحاد ملی تنها راه مقابله در برابر خواسته های استکبار جهانی است

 

شبکه خبر دانشجو ـ سرویس سیاسی

 

بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری رامسر در بیانیه ای دخالت آمریکا در امور کشور را ناشی از خوی استکباری دولتمردان آمریکا دانسته و اعلام کرد: تا آخرین قطره خون خویش برای دفاع بر علیه استکبار جهانی آماده ایم.

 

 

 

به گزارش «شبکه خبر دانشجو» از ساری، در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما دانشجویان بسیجی نخبگان، مسئولان و گروه‌های سیاسی و خواص جامعه را به وفاق و وحدت ملی دعوت کرده و محور یکپارچگی آحاد ملت و دولت را از نظر اعتقادی، قانون اساسی و تجربه تاریخی اصل ولایت فقیه و میثاق با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای می‌دانیم.

دانشجویان بسیجی شهرستان رامسر در ادامه بیانیه تصریح کرده اند: اگر کشوری امروز از انرژی هسته ای بهره مند نشود، فردا نخواهد توانست انرژی مورد نیاز خود را تامین کند و هر کشوری که نتواند این کار را انجام دهد، کشوری شکست خورده خواهد بود که استقلال و عزت دینی خود را به پای کشورهای پیشرفته فناوری هسته ای قربانی خواهد کرد.

بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری رامسر در پایان بیانیه با پشتیبانی از سخنان رئیس جمهور، مبنی بر دعوت از سران کشورهای جهان برای تشکیل جبهه همبستگی برای صلح، اعلام کردند ما نیز سخنان ایشان را تایید کرده و از همه جوانب ایشان را حمایت می‌کنیم و یک قدم هم به عقب باز نخواهیم گشت./

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد