رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

زمازندرانی و مازندران یاد باد...

 

یادی از دلاور مازندران

عباس مهدوی

 

یادداشتی از عباس مهدوی-روزنامه نگار ساروی -درباره عملکرد به یادماندنی دلاور بزرگ نیا در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و سازمان گردشگری ومیراث فرهنگی مازندران.

مازندنومه:بازار همایش تجلیل از نخبگان در استان گرم است.چندی پیش همایش تجلیل از فرزانگان و نخبگان مازندران در ساری برگزار شد.بعد از آن همایش های دیگری در همین راستا باز هم در ساری و نیز کیاکلا برگزار شد.یادداشت زیر در همین زمینه نوشته شده است.در این یادداشت پیشنهاد شده است در این گونه همایش ها از مدیران موفق وتاثیرگذار-هم چون بزرگ نیا- نیز تجلیل شود.گفتنی است دلاور بزرگ نیا-مدیرموفق ارشاد وسازمان میراث و گردشگری مازندران- هم اکنون در حال رایزنی های تبلیغاتی برای حضور در انتخابات مجلس هشتم از حوزه قائم شهر،جویبار وسوادکوه است.

------------------

عرصه فرهنگ و هنر و گردشگری و میراث فرهنگی هیچ گاه ره آوردهای مدیریتی دلاور بزرگ نیا را فراموش نخواهد کرد.

 بزرگ نیا که از سالها تجربه مدیریتی در سازمان آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری برخوردار است کارنامه پرباری را از خود به جای گذاشته است.وی در دور نخست فعالیت دولت سید محمد خاتمی توسعه فرهنگی استان را شتاب بخشید .

 احداث مجتمع های فرهنگی و هنری ، کتابخانه های عمومی ، راه اندازی جشنواره های مطرحی چون جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش ، جشنواره سراسری شعر علوی ، جشنواره بین المللی تئاتر اکو ، انجمن های فرهنگی و هنری ، مراکز دانشگاهی فرهنگ و هنر و ... از جمله مهمترین دستاوردهای بزرگ نیا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران محسوب می شود .

سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیز تدبیر و پیگیری بزرگ نیا را در استقرار این سازمان در ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی واقع در خیابان جام جم فراموش نخواهد کرد . بزرگ نیا زمینه حضور سرمایه گذاران را در عرصه صنعت گردشگری فراهم کرد و ساختمان تاریخی کلبادی ساری را که سال ها محل فعالیت سازمان میراث فرهنگی بود به موزه مردم شناسی مبدل کرد.

احیای میراث فرهنگی استان دغدغه بزرگ نیا بود و همین امر برپایی جشنواره بین المللی و فاخر نوروز: میراث مشترک کشورهای حاشیه دریای خزر را در رشته های مختلف فرهنگی و هنری رقم زد .

عرصه فرهنگ و هنر استان به چهره های تأثیر گذار و توانمندی همچون بزرگ نیا نیازمند است. ای کاش فرصتی فراهم می شد تا در همایش هایی همچون تجلیل از فرزانگان و نخبگان استان مازندران، از مدیران موفق فرهنگی همچون بزرگ نیا به پاس ره آوردشان در این عرصه قدردانی می شد.

همواره  باید سپاسگذار مدیرانی بود که در استان محروم مازندران با تدبیر و درایت خود زمینه شکوفایی و پویایی این دیار پر مهر را فراهم کرده اند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد