رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اولین نشریه قرآنی باعنوان «مائده» در رامسر

 

اولین نشریه قرآنی باعنوان «مائده» در رامسر منتشر شد

 

گروه فرهنگ و هنر: هم‌زمان با آغاز ماه رمضان، اولین نشریه قرآنی با عنوان «مائده»، توسط اداره تبلیغات اسلامی رامسر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامسر، هم‌زمان با آغاز ماه رمضان، اولین نشریه قرآنی با عنوان «مائده»، توسط اداره تبلیغات اسلامی رامسر منتشر شد.

 ‌اسماعیل رمضانی:

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور بالا بردن کیفیت این نشریه با این اداره همکاری داشته باشند زیرا کیفیت‌بخشی هم از لحاظ سخت‌افزاری و فیزیکی و هم از لحاظ نرم‌افزاری و محتوایی امر بسیار مهمی است

حجت‌الاسلام «‌اسماعیل رمضانی»، ‌رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر در این باره گفت: فعالیت‌های قرآنی این اداره از این به بعد به صورت نشریه ماهانه با عنوان «مائده» در اختیار علاقه‌مندان،‌ دانش‌آموزان هسته‌های فرهنگی و کلاس‌های قرآنی قرار خواهد گرفت.

وی ‌هدف از این حرکت فرهنگی را آشنا شدن جامعه و جوانان با برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی رامسر دانست و با تأکید بر بالا بردن کیفیت نشریه تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به منظور بالا بردن کیفی این نشریه با این اداره همکاری داشته باشند زیرا کیفیت‌بخشی هم از لحاظ سخت‌افزاری و فیزیکی و هم از لحاظ نرم‌افزاری و محتوایی امر بسیار مهمی است.

یادآور می‌شود به مناسبت هفته دفاع مقدس، دومین شماره این نشریه به تعداد 300 نسخه چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد