رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بازسازی و نوسازی مدارس رامسر

 

بازسازی و نوسازی هزار و 623 واحد آموزشی در مازندران

 

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران از اتمام عملیات بهسازی و نوسازی هزار و 623 واحد آموزشی این استان در اجرای طرح بسیج سازندگی در فصل تابستان خبر داد.

عبدالوحید فیاضی در گفتگو با مهر با اشاره به ثمرات حضور 106 هزار و 462 نفر روز در قالب اردوی طرح هجرت که با هدف مشارکت در عملیات بهسازی مدارس مازندران صورت گرفت افزود: از مجموع نیروهای شرکت کننده در این طرح هفت هزار و 819 دانش آموز، 392 دانشجو، 961 فرهنگی و 416 نفر از قشرهای مختلف مردم بودند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکاء، ساری، جویبار، قائمشهر، سوادکوه، بابل، بابلسر، فریدونکنار، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن و رامسر اجرا شد.

فیاضی تصریح کرد: در اجرای این طرح مجموعا 662 مدرسه از محل اعتبارات نوسازی و 961 واحد آموزشی نیز از محل سرانه اعتباری مشارکت های مردمی با اعتبار 30 میلیارد ریال تحت عملیات بازسازی و بهسازی قرار گرفته است.

وی مشارکت بسیج سازندگی را در اجرای این طرح ستود و با اشاره به نقش موثر نیروهای بسیجی در عرصه های مختلف خواستار تداوم بهره گیری از توان اجرایی بسیج در طرح های توسعه اقتصادی شد. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد