رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بر فراز هتل هفت ستاره رامسر...

 

بازار هنرهای سنتی و صنایع دستی

بر فراز هتل هفت ستاره رامسر

 

سرمایه‌گذار یک هتل هفت ستاره در رامسر از احداث بازار هنرهای سنتی و صنایع دستی در طبقه آخر این هتل خبر داد.

به روز شنبه گزارش ایرنا، محمد طالبی ضمن اعلام این خبر گفت: در این بازار هر استان کشور غرفه‌ای دارند که به طور زنده اقدام به تولید و عرضه زنده صنایع دستی می‌کنند.

وی پوشش کسانیکه در غرفه‌ها حضور دارند محلی و وابسته به استانی که آمده‌اند خواند و اظهار داشت: این بازار به نوعی نمایش تمام صنایع دستی ایران بوده و این محصولات را برای هر مهمانی عرضه می‌کند.

طالبی با اشاره به تهیه هدایایی از صنایع برای مهمانان این هتل تاکید کرد: رسم است هتل‌ها هنگام اتمام اقامت مسافرانشان هدیه‌ای به رسم یاد بود به او می‌دهند و ما تصمیم داریم برای یاد بود هتلمان از نمادهای ایرانی و اسلامی داشته باشیم.

این سرمایه‌گذار که برای ساخت هتل هفت ستاره‌اش با نرخ فعلی ‪۱۰۰‬ میلیارد تومان پیش بینی کرده‌اند ادامه داد: از ابتدای نقشه‌برداری این هتل ما استفاده از نمادهای ایرانی و اسلامی را در نظر داشتیم که در طرح کلی هتل از طرح زیگورات چغازنبیل که به صورت پلکانی است استفاده کرده‌ایم.

وی در رابطه با سایر نمادهای ایرانی و اسلامی در این هتل گفت: در بخش ویژه هتل ما از طاقهای ضربی و در طبقه آخر آن نیز از گنبدهای دوار استفاده کردیم که همگی از نمادهای ایرانی و اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما هتل‌های دیگری هم در حال ساخت داریم و از ایده‌های خوب در نمایش نمادهای ایرانی - اسلامی در آنها استقبال می‌کنیم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:19

با سلام
از حرف زدن تا عمل کردن کیلومترها فاصله است
کمی صبر کنید ما پی ساختمان را ببینیم بعد صحبت از طبقه ۵۸ آنجا را بکنیم که این کار را میکنیم ویا آن کار را انجام می دهیم .
در روی کاغذ بسیار راحت است . به قول شاعر
به عمل کار برآید .
وسلام موحدی از مشهد

[ بدون نام ] یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:58

http://www.formulatunnel.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد