رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خروج اتباع بیگانه از رامسر

 

موفقیت طرح خروج اتباع بیگانه غیر مجاز از رامسر

 

مدیر‌کل دفتر اتباع بیگانه استانداری مازندران:

اتباع غیر‌مجاز بیگانه از 4 شهر مازندران خارج می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل دفتر اتباع بیگانه و مهاجران خارجی استانداری مازندران از اجرای طرح خروج اتباع بیگانه در 4 شهر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حبیب‌الله تقوی امروز در جلسه ستاد کمیته دائمی اتباع بیگانه مازندران افزود: نخستین مرحله این طرح که از رامسر تا بابلسر را شامل می‌‌شد با موفقیت اجرا شده است.
وی اظهار داشت: در مرحله دوم این طرح شهر‌های نور، محمود‌آباد، آمل و بابلسر را شامل شده که پس از ارسال طرح به وزارت کشور در حال اجرایی شدن است.
تقوی با اشاره به همکاری‌های نیروی انتظامی و دستگاه‌های مسئول برای اجرای دقیق این طرح در مرحله دوم خاطر‌نشان کرد: تا پایان ماه جاری اتباع بیگانه این 4 شهر باید از شهر خارج و به دیگر شهر‌های مازندران نظیر جویبار، گلوگاه و بهشهر منتقل شوند.
وی ادامه داد: انتقال این افراد به شهر‌های مجاور دلیلی برای اسکان دائمی آنها نیست، بلکه باید در چند شهر مستقر شوند تا کار انتقال به کشورشان به آسانی انجام شود.
تقوی افزود: در 8 شهر مازندران که کار انتقال در حال انجام است در حال حاضر یک‌هزار و 771 نفر از اتباع بیگانه سکونت دارند که یک‌هزار و 400 نفر را اتباع افاغنه تشکیل می‌دهند.
وی در پایان گفت: بقیه را نیز اتباع افغانی تشکیل می‌دهند که دارای زن ایرانی هستند و به ناچار باید سکونت آنها را بپذیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد