رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

با سلام و خسته نباشید

 

 از طرف خواننده پروپا قرص


 

با سلام و خسته نباشید
اولا : چطور میشود نظرات و انتقادات و اخبار رابرای شما ارسال کرد مانند قبل که ایکونی به نام ارسال نظرات بود که میشد این کار را کرد .
دوما : شنیدیم و خواندیم شهردار شهر انتخاب شد باید به شورای شهر ما تبریک گفت که پس از این زمان طولانی بلاخره با استانداری مازندران بر سر شهردار شهر به توافق رسیدند و باز شخصی از دیار دیگر را برای شهر انتخاب کردند آن هم جوانی خام که میگویند هنوز دانشجوی کارشناسی ارشد عمران است !!! لابد در شهر ما دانشجو کارشناسی ارشد یا دکتری و جوان کم بود !!!! و یا شاید زبانم لال باز دست زور بالاییها در مرکز استان در کار است .
بگذریم امید واریم این شهردار با شورا هماهنگ باشد و در آبادانی شهر زیبایمان که تمام مردم حسرت داشتنش را میخورند بکوشند . و از این گرو میخواهم بیشتر کار کنند و کمتر حرف بزنند چون باید در پیش مردم و خداوند پاسخگو باشند .
ثانیا : انتخابات مجلس نیز در پیش است و کسانی که کاندیدا هستند از حالا با صحبتهای زیاد در این طرف و آن طرف سعی دارند آرا برای خود جمع کنند و وعده زیادی به مردم میدهند که ۸۰٪ آنها هم به وقوع نمیپیوندد از شما خواهش می کنم که اطلاع رسانی بهتری کنید و جانبداری از هیچ کس را نکنید و به مردم آگاهی دهید که فرد مناسب را انتخاب کنند تا شاید در این دوره بتوانیم یک نماینده شایسته شهر خود برای مجلس بفرستیم و مانند دوره های دیگر ( با عرض پوزش) مترسک به مجلس نفرستیم .
مساله دیگر مطلبی بود که درباره جواهرده نوشتم این را نمیشود نامش را عوارض گذاشت که از رامسری یا غیر رامسری گرفت والا این یه نوع زور گیری است کجای دنیا برای ورود به یک شهر یا روستا از مردم پول می گیرند راستش میگن لاس وگاس هم اینطور نیست .در صورتی میشود ورودی آن هم برای یک منطقه خاص گرفت  که در آن امکانات توریستی و شهر بازی و... ایجاد شود و برای ورود به آن منطقه بشود ورودی گرفت آن هم از همه بدون استثنا .نه برای وارد شدن به یک شهر یا روستا و این پول در عوض استفاده از امکانات آنجا است که در همه جای دنیا رسم است .
از اینکه وقت شما را گرفتم معذرت میخوام .
به امید بهتر شدن مجله اینترنتی شما .
وسلام
 موحدی از مشهد
نظرات 1 + ارسال نظر
کوروش ستاری پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:41

سلام
من از اخبار رامسر تشکر می کنم که توانست دوستان رامسری را با نقل و قول آزاد دور هم جمع کند و از این دنیای وسیع مجازی کمک بگیرد.
دوست عزیز ما آقای موحدی مسائل جالبی را اشاره می کنند و ما از شما انتظار داریم به مسائل گفته شده از طریف این عزیز بیشتر بپردازید و نگذارید قطع یا فراموش شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد