رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برزین:

 

محمد حسین برزین:

حضور در نمایشگاه‌های صنایع دستی برای معرفی فرهنگ و تمدن کشور مهم است

 

 

مسئول ستاد نمایشگاهها و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه صنایع دستی عامل معرفی فرهنگ و تمدن هر کشور است، گفت: دراین راستا حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنایع دستی بسیار مهم است.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، "محمدحسین برزین" افزود:
از این روی حضور صنایع دستی کشور در نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی گردشگری به عنوان جاذبه‌ای برای جذب گردشگر خارجی می‌تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد.

وی اظهار داشت: در نمایشگاههای بین‌المللی گردشگری از کالاهای تولیدی صنایع دستی کشور می‌توان هم برای معرفی هنر ایرانی و توانمندی هنرمندان و جاذبه‌های کشور و همچنین عرضه این کالاها به علاقه‌مندان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه معاونت صنایع دستی سازمان امسال به صورت مستقل در هشت نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و گردشگری شرکت می‌کند، تصریح کرد:
این اقدام علاوه بر معرفی صنایع دستی کشور و دستیابی به جایگاه واقعی این هنر صنعت در سطح جهان، حرکتی موثر برای بازاریابی و رونق اقتصادی صنعت و هنر بومی است.

برزین افزود: ما در زمان حضور در نمایشگاههای گردشگری جهانی، از صنایع دستی کشور به عنوان عاملی برای معرفی فرهنگ و جاذبه‌ای برای جذب گردشگر استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی، در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور هنرمندان صنایع دستی و تولید همزمان کالا و عرضه آنها در نمایشگاه‌های بین‌المللی شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد