رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بسیجیان رامسر

 

جمعی از مسوولان و بسیجیان رامسر :

 تفکر بسیجی ضامن انقلاب اسلامی است

 

جمعی از مسوولان و بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش رزمی و صحرایی یاوران مهدی(عج) در رامسر با اشاره به نقش تاریخی و تاثیرگذارنهاد مقدس بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی تاکید کردند: تفکر بسیجی ضامن حفظ انقلاب اسلامی است.

فرماندار رامسر در گفت و گو با ایرنا گفت : از زمانی که امام راحل ارتش ‪ ۲۰‬میلیونی را مطرح کردند و در جنگ تحمیلی ، بسیج به بدنه سپاه و ارتش وارد شد ما به پیروزیهای بزرگ دست یافتیم.

" علی باباخانی " افزود : به همت بسیج و سایر نیروهای مسلح ، یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن نماند و بسیج در تمام عرصه‌ها حضوری تاثیرگذار و اثر بخش در راستای حفظ آرمانهای انقلاب داشته است.

وی اضافه کرد : عملکرد بسیج آنقدر موفق بوده که در کارهای بزرگ گره به دست بسیج گشوده می‌شود.

باباخانی تاکید کرد : حضور بسیجیان باید پر رنگ باشد و مسوولان باید این نهاد مقدس برآمده از متن جامعه را بیش از گذشته مورد حمایت قرار دهند.

امام جمعه رامسر دراین‌باره گفت : تجربه نشان داد هر جا وحدت و همدلی بین آحاد جامعه از یک سو و مردم و مسوولان از سوی دیگر باشد جامعه از میوه‌های شیرینی این وحدت بهره‌مند است و توطئه‌ها در نطفه خفه می‌شود.

حجت‌الاسلام " عبدالرحمن باقرزاده " تصریح کرد : در این بین نقش بسیج که مجموعه‌ای از آحاد وفادار ملت بزرگ ما به آرمانها و ارزشهای اسلامی است نقش ممتاز و تعیین‌کننده ای دارد.

وی بیان داشت : اینک بسیج به عنوان نماد بی‌بدیل همبستگی است و تقویت همه جانبه به همراه حفظ انگیزه‌های ناب و آرمانهای مقدس می‌توان به موفقیت- های بزرگ در عرصه‌های داخلی و خارجی دست یافت.

امام جمعه رامسر گفت : بسیج به عنوان کانون مهر و محبت و آرمان خواهی می‌تواند مرکز ثقلی برای همه اندیشه‌های وفادار به نظام اسلامی باشد و دراین راستا تقویت آن تقویت نظام اسلامی بود و به هیج طیف خاص و افکار و اندیشه- های خاص سیاسی تعلق ندارد.

سرهنگ " باقر صادقی" فرمانده نیروی انتظامی رامسر به ایرنا افزود: بسیج نشان‌دهنده حضور مردم در صحنه‌ها است و این که خود مردم در برقراری امنیت نقش اساسی دارند.

به گفته او از آنجایی که امنیت با حضور مردم پایدار است، باید بسیج به عنوان نماد حضور آحاد مردم جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد : بسیج نقش محوری در نظام دارد و هر کجا نیازمند به حضور مردم است در قالب بسیج تجلی یافت.

" محمدصالح رضاخانی" مدیر آموزش و پرورش رامسر اضافه کرد: بسیج برخاسته از متن جامعه و مردم است و در پاسداری از انقلاب اسلامی نقش اساسی و کلیدی را دارد.

این مسوول یادآور شد : متولیان امر باید روی بسیج سرمایه‌گذاری لازم در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه فرهنگی به عمل آورند تا بسیج همانطوری که در دفاع مقدس با ایمان لازم در کنار سایر نیروها از کشور دفاع کرد درآینده این جایگاه را حفظ نماید.

به گفته رضاخانی رزمایش‌های بسیج گرچه بسیار مفید است اما به جهت حضور نیروهای جوان در بسیج باید در طول سال کارهای فرهنگی انجام داد.

حجت‌الاسلام " غلامحسین تسخیری " مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر افزود : با تاکیدات فراوان حضرت امام راحل ارتش ‪۲۰‬میلیونی با حضور نیروهای بسیجی شکل گرفت که دارای پایگاه عظیم مردمی و مورد توجه مسوولان نظام است.

وی یادآور شد : اگر مسوولان از این نهاد مقدس غفلت نمایند دچار عذاب‌الهی می‌شوند و به تعبیر مقام معظم رهبری هیج چیز را با بسیج نمی‌توان مقایسه نمود.

وی گفت : با توجه به تهدیدات دشمنان ، بسیج باید مورد توجه قرار بگیرد البته ما در دولت نهم شاهد توجه ویژه به بسیج هستیم.

" جعفر قلی راهب " نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : بسیج به عنوان قدرتمندترین ارکان نظام در جریان پیروزی انقلاب ، دفاع مقدس و سازندگی کشور حضور اثر بخشی داشته است.

به گفته او بسیج در تمام صحنه‌ها پشتیبان نظام و عامل بازدارنده برای توطئه‌های دشمنان بوده و با توجه به حضور آمریکا در اطراف مرزهای ایران ، نمایش اقتدار بسیج در قالب رزمایش‌ها بسیار تاثیرگذار و برای توطئه‌های دشمنان خنثی‌کننده است.

وی تصریح کرد : اگر تفکر بسیجی در جامعه مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گیرد لطمات جبران ناپذیرتری خواهیم خورد و مجلس این آمادگی را دارد که همواره از بسیج و برنامه‌های آن که تضمین‌کننده اقتدار نظام است حمایت داشته باشد.

سرهنگ " کریم یحیی‌زاده گنجی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامسر در گفت و گو با ایرنا ادامه داد : شاکله بسیج و سپاه دفاع از آرمانهای ناب انقلاب اسلامی که برخاسته از تفکرات بنیانگذار کبیر انقلاب و اندیشه‌های مقام عظمای ولایت است.

به گفته او هرگاه دشمن از ما تعریف کند باید شک کنیم و موضع گیریهای اخیر دشمنان نسبت به سپاه نیز ترس آنها از اقتدار ما را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد : بسیج در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارد و باید تفکر بسیجی همچنان در جامعه زنده و جاوید باشد.

" عباس احمدی " یکی از بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش در گفت و گو با ایرنا ، پیدایش نیروهای عظیم بسیج را از معجزات انقلاب اسلامی دانست.

وی گفت : ماهیت بسیج پایبندی به ارزشها ناب اسلامی و انقلاب ، دفاع از آرمانهای شهدا است و همواره تفکر بسیجی انقلاب را در عرصه‌های گوناگون بیمه می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد : بسیج نمادی از تحرک ، پویایی ، صلابت و اقتدار است و دشمنان به برکت همه نیروهای مسلح به ویژه بسیجیان نتوانستند به اهداف شومشان دست یابند.

وی معتقد است باید روی جوانان بسیجی کارهای زیربنایی فرهنگی انجام گیرد و حمایت همه جانبه از آنها به عمل آید.

" ایمانی " یکی از خواهران بسیجی رامسر گفت : تفکرات ناب بسیج امروز در اقصی نقاط دنیا از جمله در نهضت حزب الله لبنان و مردم فلسطین متجلی است.

به گفته او امروز تفکر بسیجی جهانی شده و دشمن روی بسیجی حساسیت دارد اگرچه نمی‌توانند کاری از پیش ببرند اما توطئه‌های آنها هر روز تغییر چهره می‌دهد.

رزمایش رزمی و صحرایی یاوران مهدی (عج) با شرکت ‪ ۲‬گردان عاشورا و یک گردان الزهرای رامسر روز گذشته به کار خود پایان داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد