رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برتری مازندرانی‌ها

برتری مازندرانی‌ها در مسابقات حفظ، تفسیر و قرائت قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: دانش‌آموزان مازندرانی در مرحله کشوری مسابقات حفظ، تفسیر، قرائت قرآن، اذان، احکام نماز و نهج‌البلاغه برتر شدند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، «روح‌الله معافی» مسؤول روابط عمومی سازمان آموزش و پرروش مازندران گفت: طی برگزاری این مسابقات که مرداد ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار شد در رشته حفظ «دانیال عالمیان» در مقطع دوم متوسطه و «علیرضایوسف‌زاده» از پایه اول متوسطه هر دو از بابل به ترتیب رتبه‌های اول و سوم، را کسب کردند.

وی افزود: «حسنا رضا‌زاده» دوره پیش‌دانشگاهی از بابل در رشته تفسیر قرآن و «سجاد مقصودی» از پایه دوم متوسطه از چالوس در رشته نهج‌البلاغه رتبه دوم، «امیرحسین آتشین‌بار» پایه اول متوسطه از بابلسر و «نسترن فیروزیان» از پایه دوم متوسطه از ناحیه دو ساری به ترتیب در رشته‌های اذان و احکام رتبه‌های سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین عنوان پنجم رشته نهج‌البلاغه این مسابقات نیز به «ولی ا... محمدی فیروزجایی» از پایه سوم متوسطه از بند‌پی شرقی بابل رسید.

وی گفت: «ریحانه کارگر نیاول» از پایه دوم راهنمایی از رامسر و سید «محمدرضا فاطمی» از مقطع پیش‌دانشگاهی بهشهر رتبه پنجم را در رشته احکام کسب کردند. «عمران اودرون» از پایه دوم متوسطه از ناحیه یک ساری نیز رتبه سوم و «حسین مطلبی» از پایه اول متوسطه از بابلسر در رشته قرائت و «محمدرضا احمدی‌ میرصادقی» از پایه سوم متوسطه از رامسر در رشته اذان رتبه پنجم را کسب کردند.

«معافی» تصریح کرد: در مرحله کشوری مسابقات معارف اسلامی، 67 دانش‌آموز منتخب مازندرانی شرکت کرده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد