رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تولید کنندگان برتر گل و گیاه

 

رامسر و تنکابن تولید کنندگان برتر گل و گیاه

 

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات روز یکشنبه طی مراسمی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا ، رییس اداره جهاد کشاورزی محلات در مراسم اختتامیه هدف از برگزاری این نمایشگاه را جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی،ایجاد رقابت سالم در بین تولیدکنندکان، آشنایی مراجع علمی با مسایل و مشکلات موجود در تولید و بازاریابی عنوان کرد.

"حمیدرضا کتان‌فروش" افزود: در نمایشگاه امسال نسبت به مسئله آموزش توجه جدی شده است که نسبت به سالهای گذشته یک شاخص محسوب می‌شود.

وی ، تبدیل ایستگاه تحقیقات گل و گیاه به پژوهشکده گل را از مهمترین برنامه‌های ستاد برگزاری جشنواره‌های گل و گیاه شهرستان محلات خواند.

مدیرکل بازرگانی استان مرکزی نیز گفت: شهرستان محلات توانایی صادرات و تولید گل و گیاه رابیش از میزان فعلی دارد که در عصرماشینی امروز نام شهر گل و گیاه را در جهان پرآوازه‌تر از قبل کنیم.

"سیاوش امینی" با بیان‌اینکه شهرستان محلات را باید به‌عنوان پایگاه آموزش ، تولید گل و گیاه زینتی در کشور مطرح کنیم اظهار داشت : مسوولان وزارت بازرگانی و اتحادیه گل و گیاه باید عزم جدی تری را برای تولید و صادرات بیشتر داشته باشند.

در پایان این مراسم، شرکت‌های "تنکابن و رامسر"، "خمین" و "نوشهر" به عنوان تولیدکنندگان برتر نمایشگاه هفتم گل و گیاه برگزیده شدند.

شهرستان محلات واقع در جنوب استان مرکزی یک چهارم گل و گیاه کشور را تولید می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد