رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جواهرده را همه شما می شناسید

 

یک خبر و تشخیص صحت آن با شما

 

سلام دوستان رامسری:

مایلم خبر فوری و مهمی را به اطلاع شما برسانم که شاید برای شما خیلی جالب باشد.

جواهرده را همه شما می شناسید و شاید خیلی از شما ها از آن خاطره ها دارید و من نیز در دوران کودکی خاطرات شیرینی را از آنجا دارم.

هیچ کس دوست ندارد که جواهرده بصورت خصوصی اداره شود و همه ما باید مانع از این کار شویم.

چندی قبل یکی از ثروتمندان آلمانی که در اصل عرب هست با یکی از مسئولین استان مازندران مذاکراتی داشته بر این اساس که در مقابل پول هنگفتی این روستای زیبا را به او واگذار کنند تا او بتواند بهره برداری توریستی از آن انجام دهد.

شما تصور کنید که این منطقه زیبا دست...

م.اتابکی از آلمان- برلین

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:00

با نظر آقای اتابکی موافقم
خصوصی شدن جواهرده اگر به مفهوم واگذاری کامل آن به شخص حقیقی یا حقوقی باشد ، بسی جای تاسف و نگرانی است . اما اگر به مفهوم واگذاری بخشهایی از آن به صورت اجاره با مدت طولانی با هدف ایجاد امکانات رفاهی و توریستی باشد ، آقایان مسوولین می توانند راجع به آن فکر کنند .

زمانی را به یاد می آورم که زیاد دور نیست . هنوز جواهرده برق و جاده شوسه نداشت . لذت آنروزهای را هرگز از یاد نمی برم .آرامش و سکوت فرح بخش جواهرده برایم دلپذیر بود . ایجاد امکانات رفاهی و توسعه توریسم در مناطق بکر و طبیعی در اولین گام آرامش منطقه را از بین خواهد برد .

مدتهاست که دیگر برای رفتن به اجتماع شلوغ و پر هیاهوی جواهرده در ایام تعطیلات در خودم رغبتی احساس نمی کنم .

با این که عاشق جواهرده ام اما افسوس ...

موحدی از مشهد سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:01

باسلام
راستش امسال تابستان به همراه خانواده و یکی از دوستان همکار که همراه ما به رامسر آمده بودند قصد جواهرده را کردیم و به آنجا رفتیم و هنوز چند متری به آبعلی مانده بود که دیدم ترافیکی از ۱۰-۲۰ ماشین است و در جلو یک کیوسک و طنابی و ۲ نفر که قبض به دست مشغول نوشتن قبض . از این میان تعدادی ماشین که نمره شمال بودند هم بدون پرداخت قبض میرفتند تا نوبت به من رسید گفتند هزار تومان گفتم به چه منظور هست گفت برای ورود باید بدهید گفتم چرا از چند ماشین نگرفتید گفتند رامسری هستند . گفتم پس من کجاییم گفتند ماشین شما نمره مشهد ایران ۱۲ است کمی خندیدم گفتم فلانی من که شما را میشناسم حالا که ۱۳ سالی در رامسر نیستیم باید پول برای ورود به جایی که در آن خانه داریم و شهر خود مان است بپردازیم دیگر چیزی نگفت و ما رفتیم . راستش هنوز هم نفهمیدم آنها برای چه پول برای ورود به جواهرده از مسافران میگرفتند . برای پول در آوردن در شهر توریستی مثل رامسر جاههای بسیار زیادی برای کسب در آمد است و اگر مسئولین شهر همت کنند هیچ جوان رامسری نباید بیکار باشد اینها همه از کمکاری مسئولین بالاخص شورا و شهرداری شهر است . در ضمن با این کار مسئولین استان نیز مخالفم این طرز سرمایه گذاری برای شهر توریستی مثل رامسر نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد