رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

توسعه فرودگاه رامسر به فرودگاه گردشگری شمال کشور

 

فرماندار رامسر خواستار تجهیز فرودگاه این شهرستان شد

 

فرماندار رامسر از فرودگاه این شهر به عنوان فرودگاه گردشگری شمال کشور یاد کرد و خواستار تجهیز آن شد.

توسعه فرودگاه رامسر به فرودگاه گردشگری شمال کشور از جمله مصوبات سفر استانی دولت در مازندران بوده است.

"علی باباخانی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: برای توسعه باید باند کنونی این فرودگاه از یک هزار و ‪ ۶۰۰‬متر به دو هزار ‪ ۷۰۰‬متر افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری ‪ ۱۰‬میلیارد ریال برای تجهیز فرودگاه این شهر گردشگرپذیر هزینه شده که کافی نیست.

در غرب مازندران دو فرودگاه یکی در رامسر و دیگری در نوشهر فعالیت دارد.

فرماندار رامسر اضافه کرد: هفت طرح بزرگ و ‪ ۲۵‬طرح کوچک ره‌آورد سفر هیات دولت در این شهرستان بوده که در حال مطالعه و اجرا است.

وی یادآورشد: برخی طرحهای بزرگ نظیر احداث راه دریایی در حال مطالعه و کارشناسی است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرحهای کوچک ‪ ۱۳۰‬میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

شهرستان گردشگرپذیر رامسر ‪ ۷۸‬هزار نفر جمعیت دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
موحدی از مشهد چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:49

با سلام و خسته نباشید
اولا : چطور میشود نظرات و انتقادات و اخبار رابرای شما ارسال کرد مانند قبل که ایکونی به نام ارسال نظرات بود که میشد این کار را کرد .
دوما : شنیدیم و خواندیم شهردار شهر انتخاب شد باید به شورای شهر ما تبریک گفت که پس از این زمان طولانی بلاخره با استانداری مازندران بر سر شهردار شهر به توافق رسیدند و باز شخصی از دیار دیگر را برای شهر انتخاب کردند آن هم جوانی خام که میگویند هنوز دانشجوی کارشناسی ارشد عمران است !!! لابد در شهر ما دانشجو کارشناسی ارشد یا دکتری و جوان کم بود !!!! و یا شاید زبانم لال باز دست زور بالاییها در مرکز استان در کار است .
بگذریم امید واریم این شهردار با شورا هماهنگ باشد و در آبادانی شهر زیبایمان که تمام مردم حسرت داشتنش را میخورند بکوشند . و از این گرو میخواهم بیشتر کار کنند و کمتر حرف بزنند چون باید در پیش مردم و خداوند پاسخگو باشند .
ثانیا : انتخابات مجلس نیز در پیش است و کسانی که کاندیدا هستند از حالا با صحبتهای زیاد در این طرف و آن طرف سعی دارند آرا برای خود جمع کنند و وعده زیادی به مردم میدهند که ۸۰٪ آنها هم به وقوع نمیپیوندد از شما خواهش می کنم که اطلاع رسانی بهتری کنید و جانبداری از هیچ کس را نکنید و به مردم آگاهی دهید که فرد مناسب را انتخاب کنند تا شاید در این دوره بتوانیم یک نماینده شایسته شهر خود برای مجلس بفرستیم و مانند دوره های دیگر ( با عرض پوزش) مترسک به مجلس نفرستیم .
مساله دیگر مطلبی بود که درباره جواهرده نوشتم این را نمیشود نامش را عوارض گذاشت که از رامسری یا غیر رامسری گرفت والا این یه نوع زور گیری است کجای دنیا برای ورود به یک شهر یا روستا از مردم پول می گیرند راستش میگن لاس وگاس هم اینطور نیست .در صورتی میشود ورودی آن هم برای یک منطقه خاص گرفت که در آن امکانات توریستی و شهر بازی و... ایجاد شود و برای ورود به آن منطقه بشود ورودی گرفت آن هم از همه بدون استثنا .نه برای وارد شدن به یک شهر یا روستا و این پول در عوض استفاده از امکانات آنجا است که در همه جای دنیا رسم است .
از اینکه وقت شما را گرفتم معذرت میخوام .
به امید بهتر شدن مجله اینترنتی شما .
وسلام

داریوش فریاد رامسر سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 17:51 http://http://www.yellramsar.blogfa.com/

با سلام و خسته نباشید به شما که اسباب رسانه ای که در تحلیلی و اخبار بروز هستید عالیست .
منم با موضع ف وقتی فردا دیر است آپم ضمنا از شما تشکر و قدر دانی کرده در خصوص مطالب من در پست های قبلی در سایت قرار داده بودید . یک خبر خواستم صبح بدم انقدر سرم شلوغ بود که نتونستم شاید بدرد شما بخورد .
در جلسه امروز مجلس خبرگان که اولین جلسه پس از رحلت آیت‌الله مشکینی به شمار می‌رفت، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله جنتی، کاندیدای ریاست مجلس خبرگان شدند که هاشمی با 41 رأی مقابل 34 رأی جنتی، رئیس دوره چهارم مجلس خبرگان شد.

پس از یک ماه جنجال و تخریب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توسط برخی جریانات سیاسی، سرانجام وی امروز به ریاست مجلس خبرگان انتخاب شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد