رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شهردار جدید رامسر معرفی شد

 

قربانی شهردار رامسر شد

 

با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران ، نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهردار جدید رامسر معرفی شد.

به گزارش روز دوشنبه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" معاون عمرانی استانداری استان مازندران تاکید کرد : شهرهای این استان باید به دنبال سرمایه‌گذاریهای کلان باشند و ابتکارات و ابداعات برای رفع چالش‌های منطقه ایجاد نمایند.
روح‌الله قهرمانی در آیین معرفی شهردار جدید رامسرافزود: سال گذشته ‪ ۱۱‬هزار میلیارد ریال در حوزه معاون عمرانی مجوز برای سرمایه- گذاری بخش خصوصی صادر شد در حالی که اعتبارات عمرانی سال گذشته هزار و ‪ ۱۷۰‬میلیارد ریال بود.
وی اظهار داشت : ظرف پنج سال آینده با توسعه راههای ارتباطی استان و احداث آزاد راه، شبکه‌های داخلی ما پاسخگو نیست و با این شبکه‌های موجود نمی‌توانیم کاری کنیم.
وی با اشاره به احداث ‪ ۱۰‬کیلومتر جاده دریایی در رامسر به عنوان پایلوت در استان مازندران یادآور شد : این جاده ترانزیتی در آینده از آستارا تا گنبد به عنوان جاده ترانزیتی گردشگری زیبا ساخته می‌شود و درکنار همه‌عناصر درآمد گردشگری بنا می‌شود.
قهرمانی با اشاره به جایگاه رفیع رامسر در عرصه گردشگری یادآور شد: نقش شهر رامسر نقش منطقه‌ای و محلی نیست بلکه نقش کشوری دارد که باید توجه‌شود.
جعفرقلی راهب نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : خدمات و تلاشهای دولت در راستای توجه به مردم ستودنی است.
علی باباخانی فرماندار رامسر در ادامه این جلسه افزود : امکانات و اعتبارات رامسر باید متناسب با مهمان‌پذیری این شهر باشد و مسوولان باید اعتبار شهر نمونه گردشگری رامسر را به طور ویژه ببینند.
اسماعیل گوهر رستمی رییس شورای اسلامی شهر رامسر بودجه سال جاری شهرداری این شهر را ‪ ۲۷‬میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : حدود یک سوم این مقدار بودجه صرف جمع‌آوری زباله منطقه می‌شود.
در پایان این جلسه محسن قربانی به عنوان شهردار جدید رامسر معرفی شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:20

مگه تو رامسر قحط الرجال بود که یه آدم تازه کار رو از بابل و قایم شهر آوردند کردند شهردار رامسر ؟مگه باقرسلیمی مشکل داشت ؟شهردار جدید سابقه ی شهرداری نداره فقط ماشین امضا میباشد!شهرداری که برای رفع یک مشکل در پرونده مراجعه کنندگان مسوول مربوطه رو همش صدا میزنه و به دفترش میخواد یعنی از الفبای شهرداری هیچ نمیدونه؟!
نسیم رامسری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد