رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیر مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای سماموس...

 

ساخت آکواریوم 8 طبقه در هتل سماموس رامسر

 

از طبقه همکف تا طبقه هشتم هتل 7 ستاره سماموس آکواریومی از آبزیان دریای خزر وجود دارد که از آب دریا تغذیه می‌کنند.

مدیر مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای سماموس در گفتگو با میراث آریا(CHTN)، تصریح کرد: هتل 7 ستاره سماموس که روز گذشته باحضور "اسفندیار رحیم‌مشایی" رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مراحل کلنگ‌زنی را طی کرد با اعتبار اولیه‌ای حدود 100 میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

"محمود طالبی" افزود: زمان ساخت این هتل 7 سال به‌طول می‌انجامد و شامل 2 برج است که برج اصلی آن هزار واحد اقامتی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ویژگی مهم این هتل 7 ستاره استفاده چند منظوره آن است، تصریح کرد: این هتل قابلیت استفاده برای توریسم ورزشی و درمانی را دارد و از این بابت که می‌تواند افراد مهم سیاسی دنیا را در خود جای دهد دارای اهمیت است.

وی افزود: این هتل شامل دهکده گردشگری، پارکینگ طبقاتی در 10 طبقه که هر طبقه آن گنجایش 1000 ماشین را دارد و امکانات ارتباطی از طریق فیبرنوری است.

مدیر مجموعه هتل‌های سماموس ادامه داد: این هتل 12 سالن همایش دارد که مجهز به هزار دستگاه ترجمه همزمان است و PAD هلیکوپتر آن از مقر سازمان ملل متحد الگوبرداری شده است.

وی با اشاره به اینکه سماموس نام بلندترین قله منطقه مازندران است تصریح کرد: معماری این هتل برگرفته از عناصر معماری اسلامی، ایرانی از جمله زیگورات‌های چغازنبیل و شوش است و در طراحی گنبد آن نیز از مساجد اسلامی الگوبرداری شده است.

طالبی یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل را آکواریوم 8 طبقه آن دانست و گفت: از طبقه همکف تا هشتم هتل، آکواریومی از آبزیان دریای خزر تعبیه خواهد شد که از آب دریا تغذیه می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد