رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آبرسانی به میجران رامسر

برای بررسی ایجاد صنایع بزرگ

جلسات کمیسیون تخصصی محیط زیست مازندران ماهانه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان مازندران گفت: برای بررسی تاسیس صنایع بزرگ در مازندران جلسه کمیسیون ماده 4 که قبلاُ هر سه ماه یک بار برگزار می شد در یک سال اخیر ماهانه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری رسول علی اشرفی پور امروز در مراسم تجلیل از محیط بانان و کارمندان نمونه محیط زیست مازندران افزود: در نتیجه برگزاری این جلسات مهم و تخصصی مجوز زیست محیطی سیمان کیاسر، شهرک صنعتی بابل کنار، شهرک صنعتی رجه، کارخانه تراکتورسازی بابل، آبرسانی به میجران رامسر و کارخانه کاغذ سازی در امیر آباد بهشهر صادر شده است.
وی محیط زیست را یک دستگاه نظارتی عنوان و اظهار داشت: برای ساماندهی زباله های شهری مازندران نیز 5 میلیارد تومان اختصاص داده است.
وی از ساخت 3 کارخانه بازیافت زباله در مازندران خبر داد و گفت: کارخانه بازیافت تنکابن از اولین های کارخانه بازیافت بوده است که در مدت کوتاه از آغاز شروع پروژه 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اشرفی پور با اشاره به نقش تحقیقات در عملی کردن طرح ها و پروژه ها خاطر نشان کرد: به همین دلیل با کمک مسئولان استان مرکز تحقیقات زیست محیطی مازندران نیز در کنار درگر فعالیت های این سازمان راه اندازی شد.
مدیر کل حفاظت از محیط زیست مازندران در پایان گفت: محیط زیست مازندران به دنبال ایجاد نهضت نرم افزاری در تمامی سطوح است.
در پایان این مراسم محیط بانان و کارمندان نمونه مازندران مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد