رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نخستین نمایشگاه سراسری در رامسر

در نمایشگاه باغ رامسر عرضه می‌شود :

صنایع دستی و هنرهای سنتی برجسته کشور 

صنایع دستی و هنرهای سنتی برجسته کشور در نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری، صنایع دستی و توسعه اکوتوریسم در باغ ایرانی رامسر معرفی و عرضه می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران با اعلام این مطلب گفت: از مجموع ‪۹۰‬ غرفه این نمایشگاه، ‪ ۳۰‬غرفه به طور رایگان برای معرفی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور به صنعتگران و هنرمندان این رشته اختصاص داده شده است.

"مسعود احمدی‌نیا" افزود: با توجه به تلفیق جاذبه‌های مختلف گردشگری، صنایع دستی و اکوتوریسم، پیش بینی می‌شود این نمایشگاه با استقبال گسترده علاقه‌مندان مواجه شود.

نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری، صنایع دستی و توسعه اکوتوریسم از امروز به مدت چهار روز در باغ ایرانی شهرستان رامسر برپا شده است.

دبیر اجرایی این نمایشگاه نیز، هدف از برگزاری نمایشگاه را معرفی جاذبه‌های سیاحتی و مناطق گردشگری کشور، صنایع دستی، آیین‌ها، آداب و رسوم و موسیقی، غذاهای محلی و صنعت اکوتوریسم دانست.

"علی محتشم‌امیری" اظهار داشت: در این نمایشگاه ضمن معرفی ظرفیت‌های کشور در این حوزه، آخرین دستاوردهای فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی کشور ارایه شده است.

به گفته وی، حدود ‪ ۷۰‬هنرمند رشته‌های یاد شده از ‪ ۲۵‬استان کشور در ‪۸۰‬ غرفه آخرین دستاوردهای خود را در زمینه صنعت گردشگری و صنایع دستی ارایه کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد