رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر تاکید کرد :

فرماندار رامسر:

 برای ارتقای جایگاه واقعی صنایع‌دستی باید برنامه‌ریزی شود

 

فرماندار رامسر تاکید کرد : برای ارتقای جایگاه واقعی صنایع دستی باید برنامه‌ریزی شود.

" علی باباخانی " روز سه شنبه در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و توسعه صنعت اکوتوریسم در باغ ایرانی شهر رامسر افزود: اکنون صنایع دستی جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده که این امر مستلزم برنامه‌ریزی و حمایت است.

وی اظهار داشت : باید به صادرات صنایع دستی بومی توجه ویژه شود و مقوله صنایع دستی در دولت نهم جایگاه ویژه دارد و حمایت از فعالان این حوزه در کاربردی شدن آن مهم است.

" مسعود احمدی نیا " معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد :رغبت صنعتگران برای شرکت در نمایشگاههای صنایع دستی در مازندران مطلوب است.

وی یادآور شد : تاکنون ‪ ۱۵‬نمایشگاه ملی صنایع دستی در استان برگزار شد که این امر در همگانی شدن صنایع دستی نقش زیادی داشته است.

احمدی نیا گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود صنایع دستی باید شناسایی وموانع فراروی برداشته شود.

در این آیین حدود ‪ ۲۰۰‬صنعتگر و جمعی از مسوولان شهرستان رامسر شرکت داشتند.

دبیر اجرایی نمایشگاه نیز در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی جاذبه‌های سیاحتی و مناطق گردشگری کشور، صنایع دستی ، آیین‌ها، آداب و رسوم و موسیقی، غذاهای محلی و صنعت اکوتوریسم دایر شده است.

" علی محتشم امیری " اظهار داشت : در این نمایشگاه ضمن معرفی ظرفیت‌های کشور در این حوزه ، آخرین دستاوردهای فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی کشور نیز عرضه شده است.

وی یادآور شد : حدود ‪ ۷۰‬هنرمند رشته‌های یاد شده از ‪ ۲۵‬استان کشور در ‪ ۸۰‬غرفه آخرین دستاوردهای خود را در زمینه صنعت گردشگری و صنایع دستی ارایه کرده‌اند.

وی تصریح کرد : برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها و مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی، نقش موثری در توسعه و رونق صنعت گردشگری و صنایع دستی کشور دارد.

این نمایشگاه با حمایت سازمان محیط زیست استان مازنداران، امداد خودرو، معاونت سیاحتی و گردشگری منطقه آزاد قشم ، صنایع دستی استان‌ها، هتل هما، تورهای مسافرتی و دیگر فعالان صنعت گردشگری کشور به مدت چهار روز در محل باغ ایرانی رامسر دایر شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:01

۱۵۵۳

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد