رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رییس شورای اسلامی مازندران ...

برگزاری شورای اسلامی مازندران در رامسر

 

رییس شورای اسلامی مازندران گفت : شوراهای اسلامی‌این استان با فعال‌سازی و تشکیل کمیسیونهای توسعه و عمران خدمات شهری و روستایی، برنامه و بودجه، فرهنگی و اجتماعی به دنبال نیازسنجی و آسیب شناسی هر منطقه باشند.

" رضا محسن پور " روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای‌های اسلامی استان مازندران که در فرمانداری رامسر برگزار شد، افزود : شوراهای اسلامی می‌توانند طرح‌ها و لوایح خود را به شورای عالی استانها ارایه و آنها، آن را به مجلس شورای اسلامی ارایه دهند.

وی عدم آشنایی اعضای شوراهای اسلامی به قوانین را از جمله مشکلات فراروی برشمرد و اظهار داشت : در آینده نزدیک آموزش اعضای شوراهای‌اسلامی مازندران در دو حوزه شرق و غرب مازندران با همکاری استانداری و فرمانداریها انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد : ما وارد حاشیه‌های سیاسی نمی‌شویم و سرلوحه ما کار و خدمت در کنار مسوولان است.

" علی باباخانی " فرماندار رامسر نیز گفت : اقتصاد شهرهای گردشگرپذیر غرب استان مازندران بر پایه توریسم است وباید به‌عنوان یک صنعت برنامه‌ریزی جدی به عمل آید و زیرساخت‌های آن انجام بگیرد.

" غلام رضا خلعتبری " بخشدار مرکزی رامسر خواستار تقویت جایگاه شوراهای اسلامی شهرستانها برای تسریع خدمات رسانی به مردم شد.

تعامل بیشتر دستگاهها با شوراها و دهیاریها، اجرای سریعتر طرح‌های هادی و تصویب طرحهای جدید ، سرعت بخشیدن به برخی از پروژه‌ها، تعویض اختیارات مدیران کل به دستگاههای اجرایی ، در نظر گرفتن یک فرمانداری ویژه در غرب مازندران و تخصیص اعتبارات برای تکمیل بسیاری از طرح‌های عمرانی و توجه‌به شهرداریهای با جمعیت شهری کم از مهمترین خواسته‌های اعضای شوراهای اسلامی استان مازندران در این جلسه بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد