رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

انتخابیه رامسر و تنکابن

رامسر و فصل انتخابات

تحرکات عجیبی از سوی برخی کاندیداها برای جلب آرای مردم در حال شکل گیری است.

گزارش خبرنگاران جوان رامسر از نقاط مختلف شهرستان رامسر حاکی از آن است که کاندیداهای مطرح حوزه انتخابیه رامسر و تنکابن با برقراری جلسات محفلی و بیان مطالب جذاب به جلب و جذب آرای عمومی پرداخته اند و آنچه در این گزارشات عجیب به نظر می رسد بیان مطالب دور از انتظار مردم از سوی این افراد می باشد.

این گزارش حاکی است که فخرالدین صابری نماینده دوره های گذشته مردم این شهرستانها در مجلس با بیان اهداف ورود مجدد به عرصه رقابت انتخاباتی برای کسب صندلی سبز مجلس اظهار داشت مردم قدر مرا در دوره ای که نماینده شان بودند نمی دانستند.

از سوی دیگر بر پایه همین گزارش جعفر قلی راهب نماینده فعلی نیز به مردم وعده داد که برنامه های نیمه تمام خود را در مجلس هشتم به پایان خواهد رساند و با ابراز خرسندی از ورود تعداد بالای کاندیداها در این حوزه خاطر نشان ساخت که وی در این دوره از مبارزات انتخاباتی از سوی هر دو جناح چپ و راست مورد حمایت قرار می گیرد و این موضوع را از دلایل مقبولیت خود دانست.

ابوالفتح نیکنام هم در یکی از نشستهای خود در منطقه اعلام کرد : مردم اگر اینبار هم به من رای ندهند ضرری متوجه من نخواهد بود چرا که معتقدم یک کاندیدای دلسوز مردم همیشه باید به دنبال رضایت مردم باشد و نتیجه آرای مردم در انتخابات آتی هر چه که باشد میمون و مبارک است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد