رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رایحه خوش خدمت در مازندران ...


مازدران و ائتلاف خوش خدمت

 مازندران و ائتلاف رایحه خوش خدمت

 مسئول ستاد رایحه خوش خدمت در مازندران گفت: رایحه خوش خدمت برای حضور فعال‌تر در انتخابات مجلس هشتم ائتلاف خواهد کرد.

حمید شریعت‌نژاد در گفت‌وگو با فارس افزود: مسئولان ارشد این ستاد به این نتیجه رسیدند که باید کار تشکیلاتی کنند و به طور یقین در استان مازندران نیز این ستاد به محوری کردن کارهای انتخاباتی به ائتلاف نزدیک خواهد شد.

وی اظهار داشت: سعی خواهیم کرد که این بار خروجی‌های بیشتری داشته باشیم و همانند سال‌های گذشته همراه با جدایی نباشد.
شریعت‌نژاد ادامه داد: بسیاری سعی دارند تا انتخابات پیش رو را ابهام‌انگیز نشان دهند، اما احزاب و گرایش‌ها مشخص هستند و هیچ‌گونه ابهامی وجود ندارد و تنها مسئله این است که باید کاندیداها در چارچوب خواسته‌های مردم قرار گیرند.

مسئول ستاد رایحه خوش خدمت مازندران خاطر‌نشان کرد: در این انتخابات باید بخشی از توجه‌مان بر روی آرای شناور باشد.
این فعال سیاسی درباره رویکرد انتخاباتی رایحه خوش خدمت خاطر‌نشان کرد: ما اصلی در تاریخ اسلام داریم که نگرانمان می‌کند و آن نفاق است که در عصر حاضر تنها جایی که دشمن می‌تواند ضربه وارد کند از همین راه است، در غیر این صورت از بیرون قدرتی نخواهد داشت، برخی از داخل تفرقه ایجاد می‌کنند و از فضا بهره‌برداری می‌کنند که با تدبیر مقام معظم رهبری و تأکید بر وجه اشتراک‌های گروه‌های اصولگرا بسیاری از مشکلات برطرف شده است.

وی با اشاره به ائتلاف حداکثری درباره گروه‌هایی که در این حوزه قرار می‌گیرند، تصریح کرد: رایحه خوش خدمت با جمعیت ایثارگران، پیروان خط رهبری و اصولگرایان تحول‌خواه ائتلاف خواهد کرد و کاندیداهای مورد نظر را معرفی می‌کنند.

شریعت‌نژاد در خصوص چارچوب گزینش کاندیداها گفت: نخستین اصل تقید به نظام است و باید بر ارزش‌های انقلاب اسلامی باور داشته و در نگاهشان سکولاریسم وجود نداشته باشد.

وی افزود: برخلاف گروه‌های دیگر که شخصیت‌ها را وارد میدان می‌کنند، ما کسانی را انتخاب کردیم و در این مسیر همانند مردم عمل کرده‌ایم تا هزینه اضافی را بر دوش نکشیم.

مسئول ستاد احمدی‌نژاد در مازندران اظهار داشت: فعالیت‌هایمان را در شهرستان‌ها پیگیری کرده‌ایم و کمیته‌ای را در مرکز استان شکل داده‌ایم که با گروه‌ها دیدار داشته و هر کس که کاندیدا می‌شود در گروه خودش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی در پایان درباره زمان انتخابات و تلاقی آن با تعطیلی‌های پایان سال گفت: شائبه‌ای که برخی افراد به وزارت کشور وارد می‌کنند را درست نمی‌دانم، اینکه برخی به پایان سال و عدم حضور در حوزه انتخابیه خود انتقاد می‌کنند را وارد می دانم که می‌توان با تدبیری مناسب آن را حل کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد