رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

صنایع دستی رامسر

گردشگران نمایشگاه صنایع دستی رامسر تسهیلات ویژه می گیرند

 

همزمان با برپایی نخستین نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و توسعه صنعت اکوتوریسم تسهیلات ویژه ای در اختیار گردشگران قرار می گیرد .

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر اجرایی نمایشگاه گردشگری ، صنایع دستی و توسعه صنعت اکوتوریسم گفت: همزمان با نخستین نمایشگاه گردشگری ، صنایع دستی و توسعه صنعت اکوتوریسم تور رامسرگری از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه 6 الی 9 شهریور ماه سال جاری به اجرا در می آید.

مهندس علی محتشم امیری تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری معاونت امور گردشگری و اداره کل برنامه ریزی و توسعه  گردشگری داخلی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و در شهرستان رامسر برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه و تور رامسر گردی را معرفی جاذبه های سیاحتی و مناطق گردشگری کشور ، مشارکت هر چه بیشتر و مطلوب تر مردم و علاقمندان به صنعت گردشگری ، صنایع دستی ، آیین ها، آداب و رسوم ، موسیقی ، غذاهای محلی مناطق مختلف کشور، توسعه صنعت اکوتوریسم و ارائه آخرین دستاوردهای فعالان این عرصه در کشور عنوان کرد.

دبیر اجرایی نمایشگاه گردشگری ، صنایع دستی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در فضایی به مساحت هزار و 750 متر مربع با بیش از 80 غرفه در محل باغ ایران رامسر برگزار می شود گفت: با وجود اینکه این نمایشگاه سراسری بوده نه تنها از سوی هنرمندان صنایع دستی کشور ، موسسات فعال در حوزه گردشگری وعلاقمندان به صنعت گردشگری  مورد استقبال خوبی واقع شده بلکه بخش توریسم سفارت ترکیه نیز خواهان شرکت در این نمایشگاه است.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری این گونه نمایشگاهها گفت: برگزاری این نمایشگاهها و مشارکت همه جانبه بخش های مختلف دولتی وغیر دولتی و گروههای ذی ربط به خصوص سازمان میراث فرهنگی ، صنعت گردشگری  کشور رشد قابل توجهی خواهد یافت.

امیری، اداره کل محیط زیست استان مازندران ، کمیته ملی اکوتوریسم و معاونت سیاحتی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم  را به عنوان حمایت کنندگان این رویداد فرهنگی و ملی اعلام کرد.

شایان ذکر است ،علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر جهت ثبت نام در تور رامسر گردی با دبیرخانه این نمایشگاه واقع در کریم خان زند، خیابان آبان شمالی ، خیابان پزشک ، ساختمان شماره 12، طبقه 2 ، واحد 12 مراجعه و یا با شماره تلفن 88935977 تماس حاصل نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد