رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شهر الکترونیکی رامسر

فردا در ساری؛
هم‌اندیشی "تهیه طرح شهر الکترونیکی رامسر از نگاه گردشگری" برگزار می‌شود

سرویس: شهرستان‌ها
1386/05/23
08-14-2007
14:33:53
8605-13354: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - ساری
سرویس: شهرستان‌ها

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: گردهمایی و هم اندیشی تهیه و تبیین طرح شهر الکترونیکی رامسر از نگاه گردشگری، 24 مردادماه در هتل اسرم ساری برگزار می‌شود.

رحمت عباس نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه مازندران گفت: این نشست تخصصی با هدف توسعه زیرساخت‌های عمومی فن آوری اطلاعات، توسعه محصولات و خدمات گردشگری ، ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مشتری و افزایش سایر فعالیت‌های مرتبط با صنعت گردشگری از طریق فن آوری ارتباطات و اطلاعات برگزار می‌شود.

وی افزود: عصر حاضر به عنوان عصر ارتباطات نامیده شده است، بنابراین انتقال سریع اطلاعات از طریق فناوری‌های الکترونیکی چون اینترنت از اطلاع رسانی گرفته تا بازاریابی و تولید محصول می تواند موجب تسریع کار شود.

عباس نژاد اظهار داشت: صنعت گردشگری یکی از صنایع مهم و از اولویت های استان است و یکی از دغدغه‌های ما برای توسعه و تحول این صنعت استفاده از همین فن آوری های نوین ارتباطی است تا بتوان در کمترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات را در خصوص پتانسیل های خاص و منحصر به فرد استان به مخاطبان این نوع خدمات ارائه کنیم.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: یکی از اهداف سازمان ایجاد شهر الکترونیکی برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران است که با انجام این پروژه کلیه امور چون بازاریابی، رزرو هتل ها، صدور و دریافت بلیط، معرفی جاذبه های تاریخی، فرهنگی، تفریحی از طریق اینترنت انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرستان رامسر با موقعیت جنگلی، ساحلی، دشت، جلگه و کوهپایه از موقعیتی بسیار مناسب برای تبدیل شدن به شهر الکترونیکی برخوردار است و در صورت ایجاد بستر مناسب جهت اجرای این پروژه شهر رامسر از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی رشد چشمگیری خواهد داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 http://fifama.blogfa.com

سلام
با یه وبلاگ فوتبالی و جنجالی چطورید؟؟
به نظر شما حق با کیه این یکی یا اون یکی؟؟؟
شما هم دوست دارید در جنجال های ما شرکت کنید؟
منتظر شما هستیم در FIFAMA ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد