رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

راهب

راهب نماینده رامسر و تنکابن در تذکری به وزیر نفت بر تسریع در اجرای طرح های نیمه تمام گاز رسانی روستاهای تنکابن و رامسر و بخش های تابعه شد

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولین اجرایی کشور؛

40 نماینده خواستار توضیح وزیر نفت درباره خط لوله صلح شدند

خبرگزاری فارس: 40 نماینده در جلسه علنی امروز سه شنبه در تذکر کتبی خواستار توضیح وزیر نفت در خصوص قیمت پیشنهادی گاز ایران برای خط لوله صلح شدند.

به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
بر این اساس قربانی و امیرحسنخانی نمایندگان قائنات، فردوس و طبس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بررسی علت تأخیر در شروع به کار شرکتهای جدید التصویب سهامی زراعی خراسان جنوبی را خواستار شدند.
امینی نماینده کرمانشاه نیز در تذکری به وزیر جهادکشاورزی تسریع در حل مشکل توزیع آرد عشایر کشور را متذکر شد.
حیدری نماینده لنگرود در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت پرداخت وام های زود بازده به متقاضیان با توجه به پایان فصل کار در استان‌های شمالی تاکید کرد.
وی در تذکری دیگر به وزیر کشاورزی بر لزوم قرار دادن مناطق چاف و چمخاله در ردیف تأسیس شهرداری‌های جدید تاکید کرد.
عباسی نماینده رودسر در تذکری به وزیر کشور رسیدگی فوری به برخورد تبعیض امیز استاندار قزوین با اشکوری‌ها و گیلانی‌های مقیم قزوین را متذکر شد.
فرهنگی و میرتاج الدینی نمایندگان تبریز به وزیر کشور بر ضرورت توجه به حمل و نقل عمومی در تبریز و افزایش اتوبوس های شرکت واحد تذکر دادند.
همچنین فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب به وزیر کشور تسریع در ارتقا دهستان ریجاب از توابع شهرستان دالاهو به بخش با توجه به محرومیت چندین ساله این دهستان و در تذکری دیگر به وزیر دفاع پیگیری علل نارضایتی برخی از کارگران کارخانه قند اسلام آباد غرب و علت عدم حضور مسئولان اتکا در جلسه مرتبط با موضوع را متذکر شد.
جاسمی اجاق نماینده قصر شیرین در تذکری به وزیر دفاع مساعدت در خصوص بازگشت 34 روستای قصر شیرین و 10 روستای سر پل ذهاب به محل سکونت خود و اجازه اقامت شبانه روزی به کشاورزان برای کشاورزی تذکر کتبی داد.
وی در تذکری دیگر به وزرای کشور و ارتباطات و نفت تسریع در تحویل کارت سوخت به رانندگان روستاهای شهرستان های قصر شیرین گیلانغرب و سر پل ذهاب تاکید کرد.
همچنین 41 نفر از نمایندگان از جمله قمی نماینده پاکدشت، علیخانی نماینده بوئین زهرا، حسینی نماینده قروه، شهبازخانی نماینده ملایر، محمدی نماینده پاوه، پاکنژاد نماینده یزد، جبارزاده نماینده تبریز‌، آفریده نماینده شیروان، پیرمؤذن نماینده اردبیل، تابش نماینده اردکان،‌ مظفری نماینده نیشابور،‌ اسماعیل زاده نماینده فلاورجان، روحی نماینده بابلسر، اللهیاری نماینده کرمانشاه، امیری نماینده زرند، وزیری نماینده کهنوج، گرامی مقدم نماینده بجنورد، هاشمی ریسه نماینده شهر بابک، صدیقی نماینده بناب، فروزش نماینده زاهدان، امینی نماینده کرمانشاه، مروتی نماینده خلخال، جلودارزاده نماینده تهران، محسنی نماینده نوشهر، محجوب نماینده تهران، هاشمی نماینده میانه، رعیت نماینده قائمشهر، نصیری نماینده گرمی، بت کلیا نماینده آشوریان، معتمد نماینده کلیمیان، علیخانی نماینده قزوین، نوروززاده نماینده اسفراین، صادق زاده نماینده رشت، سجادیان نماینده خاف، مودب پور نماینده رشت، زنگنه نماینده اهواز، عباسی نماینده محلات، صادق دقیقی نماینده آستانه اشرفیه، شجاع پوریان نماینده بهبهان، مشیری نماینده بندرعباس و حق شناس نماینده انزلی در تذکری به وزیر نفت بر ضرورت ارائه توضیحات در خصوص تخفیف حدود 30 درصدی قیمت پیشنهادی گاز خط لوله صلح و عدم توجه به ذخایر ملی تذکر دادند.
حسینی نماینده زنجان نیز به وزیر نفت بر تسریع در اتمام مطالعات گازرسانی به شهرستان طارم و شروع عملیات اجرایی آن و تحقق وعده سفر رئیس جمهور برای برخورداری این شهرستان از نفت و گاز تذکر داد.
راهب نماینده تنکابن در تذکری به وزیر نفت بر تسریع در اجرای طرح های نیمه تمام گاز رسانی روستاهای تنکابن و رامسر و بخش های تابعه شد.
وی در تذکری دیگر به وزیر نیرو تسریع در تخصیص اعتبار اجرای طرح تصفیه خانه آب آشامیدنی رامسر را خواستار شد.
میر تاج الدینی نماینده تبریز به وزیر نیرو بررسی علت تخلیه مخازن نفت کوره شرکت توانیر بندرعباس و آلوده شدن هشت کیلومتر خط ساحلی تذکر داد.
حاجی بابایی نماینده همدان در تذکری به وزیر نیرو رسیدگی به علت تاخیر طرح مصوب مجلس برای انتقال آب به شهر همدان و به وزیر بازرگانی تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خرید گندم و جلوگیری از طولانی شدن زمان تحویل گندم از کامیون ها و نیز اجرای قانونی مبنی بر تحویل سهمیه آرد روستاییان به میزان 15 کیلو شد.
حسینی دولت آبادی نماینده میمه به وزیر بازرگانی لزوم کنترل و نظارت بر افزایش دو برابری قیمت آجر طی دو ماه گذشته تذکر کتبی داد.
سودانی نماینده اهواز در تذکری به وزیر علوم ارتقای رتبه استان خوزستان به خصوص مناطق محروم آن در قبولی کنکور سراسری را خواستار شد.
وی در تذکری دیگر به وزیر نفت اختصاص سهمیه ویژه بنزین جانبازان و معلولان سراسر کشور
ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزیر نفت لزوم تسریع در هزینه نمودن مبلغ 700 میلیارد ریال از منابع واردات و شرکتهای تابعه جهت گازرسانی روستاهای پرجمعیت و به وزیر رفاه پیگیری اجرای ماده 150 قانون برنامه چهارم مبنی بر افزایش ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان از ردیف‌های پیش بینی شده هر دستگاه شد.
صادق زاده نماینده رشت در تذکری به رئیس جمهور خواستار دستور صریح و فوری برای تعیین تکلیف کارخانجات الکتریک رشت و کنف کار استان گیلان و نیز به رئیس جمهور دستور تسریع در اجرایی شدن مصوبه هیات دولت به منظور گازرسانی به 675 روستای استان گیلان شد.
شایق نماینده تبریز در تذکری به رئیس جمهور دستور لازم به وزرای بازرگانی، مسکن، جهاد و کشور در مورد تامین مناسب سهمیه سیمان روستاییان و به وزیر آموزش و پرورش رسیدگی عاجل به وضعیت تعاونی های مسکن فرهنگیان را خواستار شد.
عباسپور نماینده تهران، حیاتی نماینده لامرد و رستمی نماینده قوچان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش تسریع در پرداخت حق التدریس و معوقه های معلمان در سال 86 شدند.
مختاری نماینده زابل به وزیر آموزش و پرورش در خصوص بررسی سهمیه پذیرش مراکز تربیت معلم استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.
عباسپور، جهانگیرزاده و فتاحی نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش بر جلوگیری از تعطیلی مدارس ابتدایی روستاهای ارومیه از جمله شورکن و ساریجالو به دلیل داشتن کمتر از 20 نفر دانش آموز
کریمیان نماینده سردشت به وزیر آموزش و پرورش رسیدگی به ضعف عملکرد و رفتار غیر اصولی مدیریت سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی تذکر دادند.
دوست محمدی نماینده سمنان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار لزوم جلوگیری از تزلزل و عدم ثبات مدیران کل آموزش عالی وزارت آموزش و پرورش شد.
کارخانه ای نماینده همدان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش دخالت ندادن نمرات کلاسی و برنامه ریزی صحیح برای واقعی شدن رتبه بندی سطوح استانی و برای جلوگیری از خود ارزیابی آموزشی جهت ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش شد.
وی در تذکری به وزیر رفاه خواستار تسریع در اجرای کامل قانون پرداخت بخشی از حق بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی و به وزرای علوم و بهداشت شکستن انحصار استخدام توسط گروههای آْموزشی و بازشدن راه برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی شد.
ایمانی نماینده خرم آباد به وزیر بهداشت و درمان رسیدگی به ضعف عملکرد مدیریت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان را خواستار شد.
فهیمی نماینده پارس آباد به وزیر بهداشت و درمان صدور مجوز برای داروخانه شبانه روزی هلال احمر پارس آباد را در تذکری خواستار شد.
رستمی نماینده قوچان، دهقان نماینده چناران و سبحانی نیا نماینده نیشابور در تذکری به وزیر راه و ترابری تسریع در اجرایی نمودن کنارگذر و کمربندی قوچان ، چناران نیشابور و فریمان با توجه به مصوبه سفر استانی دولت شدند.
محمدی نماینده پاوه در تذکری به وزیر راه تسریع در آسفالت راه جوانرود سلاس باباجانی، تازه آباد، شیخ سله با توجه به مصوبه سفر استانی دولت را خواستار شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:14

بالاخره انتخابات نزدیک است و بحث راضی نمودن مردم که ما بالاخره در این محلس نخوابیدیم و هستیم . مبارک است. جعفر قلی خودتی بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد