رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس شورای شهر رامسر

پروژه‌های اجرایی رامسر به علت عدم انتخاب شهردار راکد مانده است

 

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر رامسر گفت: بسیاری از پروژه‌های اجرایی این شهر به علت عدم انتخاب شهردار راکد مانده است.

اسماعیل گوهر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: در مرحله اول انتخاب شهردار فردی را برای این سمت به استانداری معرفی کردیم که با عدم موافقت استانداری روبرو شد.
وی در خصوص انتخاب گزینه جدید برای‌ شهرداری رامسر اظهار داشت: در این مرحله محسن قربانی، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران و برگزیده کشوری سازمان نظام مهندسی ایران را به استانداری مازندران معرفی کردیم و منتظر نظر نهایی در این زمینه هستیم.
گوهر رستمی درباره فعالیت شورای شهر در مدت سه ماهه فعالیت این نهاد اضافه کرد: آسفالت معابر و خیابان‌ها، ایجاد کمپینگ برای رفاه حال مسافران در سواحل، آبرسانی مناطق اربه کله، اشکنو کوه و پرده‌سر از مهم‌ترین اقدامات انجام شده شورای شهر رامسر است.
وی در پایان تشکیل کمیسیون‌های مختلف را از مهم‌ترین برنامه‌های شورا عنوان کرد و گفت: شورای شهر با تشکیل کمیسیون‌های مختلف نظیر فرهنگی، اجتماعی، بهداشت، عمران و تربیت بدنی سعی دارد برنامه‌های خود را به بهترین شکل به مرحله اجرا در آورد.

نظرات 2 + ارسال نظر
امید جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:18

سلام .واقعا آقای رئیس این شهر اگر شهردار نداشته باشد بهتر از آنست که شهرداری مثل قربانی داشته باشد این آقا علاوه بر همه عناوینی که فرموده اید فاسد الاخلاق ودزد هم است که احتمالا برای شما مهم نیست چون آقای امینی شاد که مثل ایشان دزد و فاسد الاخلاق می باشد را نایب خود نمی کردید .این جهار سال هم تمام می شود وخیلی زشت است که بگویند فلانی فاسد است یا اینکه آدم قحط است می روید از آن ور استان آدم می آورید که پول ما روبخورد ودخترها وزن های شهر ما را مورد تجاوز قرار دهد .

رقیه حاجی زاده سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:47

با سلام خدمت رییس شورای اسلامی شهر رامسر جناب آقای گوهرستمی شهر رامسر یکی از نادر شهرهایی است که تاکنون نتوانسته شهردار شهر خود را پیدا کند با توجه به تعدد نفراتی که خواهان این پست در شهر و خدمت به مردم شهر رامسر بودن حق را به شما میدهم که اینقدر این مسئله به طول انجامد و دیگر مسئله هم عدم موافقت استانداری با افرادی که شما به آنجا معرفی میکنید نیز جای سئوال دارد که چرا استانداری مازندران با شهردار منتخب شورا مخالف است . مسئله دیگر انتخاب سرپرست و اختیار تام دادن به او برای انجام کارها است که به گفته شما پروژه های شهر روی زمین نماند . ودیگر اینکه اگر به نتیجه ای برای انتخاب شهردار نرسیدید یکی از بین شورا را معرفی کنید چون همگی از این کار مهم رو سفید بیرون خواهند آمد و توانایی این کار را دارند . امید است که در کارتان موفق باشید و روز به روز شهرمان را بهتر از قبل ببینیم . وسلام رقیه حاجی زاده کارشناس ارشد برنامه ریزی شهر . مدیر واحد آمار سازمان کامپیوتر شهرداری مشهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد