رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده رامسر و تنکابن

راهب عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

واردات محصولات کشاورزی به اقتصاد کشور ضربه می‌زند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسون کشاورزی و نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: واردات محصولات کشاورزی بر اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد می‌کند.

جعفر قلی راهب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار کرد: به هرگونه واردات بی‌رویه و خارج از سیستم دولتی و نیاز کشور مخالفیم و این واردات به کشاورزان ضرر‌های زیادی وارد کرده است.
وی درباره واردات برنج پاکستانی به بازار شمال کشور گفت: حدود 630 هزار هکتار زمین زیر کشت برنج در کشور وجود دارد که از این اراضی سالانه 3 میلیون و 200 هزار تن برنج استحصال می‌شود که نیاز کشور را پاسخ می‌دهد.
راهب تصریح کرد: به دلیل مشکلات مختلف از قبیل خرابی، کهنگی ماشین آلات و کارخانجات 20 درصد جزء ضایعات شده و بی مصرف می‌شود.
نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واردات برنج در مرداد تا آبان هر سال موجب متضرر شدن کشاورزان می‌شود، افزود: باید نسبت به هرگونه واردات و توزیع برنج از لحاظ زمانی توجه دقیقی شود.
وی درباره سهمیه بندی بنزین نیز گفت: تا قبل از اعلام این طرح حدود 40 درصد بنزین مورد نیاز کشور از خارج تهیه می‌شد اما اکنون در این بخش صرفه جویی‌های صورت می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد