رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

راهب

افزایش قیمت خرید تضمینی کشمش/ جلوگیری از فرارمالیاتی ورزشکاران به ویژه فوتبالیست‌ها

50 نماینده مجلس در تذکر به وزرای جهاد کشاورزی، صنایع و معادن، بازرگانی و اقتصاد، افزایش قیمت خرید تضمینی کشمش متناسب با تورم و گرانی نهاده های کشاورزی و خرید به موقع این محصول را از این وزرا خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز ، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. 

بر این اساس، میرتاج الدینی، فرهنگی و رحمانی نمایندگان مردم تبریز درباره علت کاهش پروازهای تبریز، ترمیم آن و رفع نارضایتی مردم، مطورزاده نماینده مردم خرمشهر، درباره راه اندازی قطار مستقیم خرمشهر به مشهد مقدس، تمدن، میرزائی، مرتضوی و خلیل طهماسبی نمایندگان مردم شهرکرد، بروجن، اردل و فارسان و لردگان درباره بررسی علل بی نظمی در پروازهای فرودگاه شهرکرد و حذف پروازهای این شهر به کویت و زمانی نماینده مردم ملایر درباره تسریع درآسفالت شدن جاده روستای خدری به وزیر راه و ترابری تذکر دادند.

ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در تذکر خود ،‌ تسریع در بیمه شدن همه کارگزاران روستایی و ملزم کردن شرکتهای پیمانکاری به پرداخت حق العمل آنان را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار شد.

یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد درباره اعمال تدابیر لازم برای جلوگیری از فرار مالیاتی برخی ورزشکاران به ویژه فوتبالیست ها، کارخانه ای نماینده مردم همدان درباره اعمال راهکار مناسب برای تسهیل در پرداخت وام های ضروری بانک ها و جلوگیری از سرگردانی مردم و ندیمی نماینده مردم لاهیجان درباره پیگیری فروش مبلغ 10 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت بانک مسکن برای اعطای تسهیلات ساخت مسکن به وزیر اقتصادی و دارائی تذکر دادند.

همچنین کارخانه ای نماینده مردم همدان در تذکر خود ، نظارت موثر بر وام های پرداختی به بنگاههای زودبازده اشتغالزا برای دستیابی مطلوب به اهداف این طرح را از وزیر کار و امور اجتماعی خواستار شد.

خوش چهره ، سروری ، ریاض ، ابوطالب و افروغ نمایندگان مردم تهران و خانم بیات نماینده مردم زنجان و طارم درباره جلوگیری از حذف نیروهای باسابقه و توانمند آموزش و پرورش تهران در سطوح مدیریتی و تصمیم گیری به ویژه در مدارس شاهد و فرهنگی نماینده مردم تبریز ، درباره رفع مشکل معلمان شاغل در جزیره اسلامی استان آذربایجان شرقی در زمینه فوق العاده روستائی به وزیر آموزش و پرورش تذکر دادند.

یحیی زاده،پاک نژاد، تابش ، محصل همدانی و امیرحسنخانی نمایندگان مردم تفت و میبد ، یزد،اردکان ، بافق و مهریز و فردوس و طبس در تذکر کتبی خود ، رعایت نظر مسئولان و دلسوزان استان یزد در هرگونه تغییرات مدیریتی به ویژه در اداره کل اوقات و نوش آبادی نماینده مردم ورامین ، تسریع در تهیه لایحه جامع حقوقی مطبوعات و رسانه ها ، لایحه امنیت شغلی اصحاب فرهنگ و هنر ، اصلاح قانون مطبوعات و ارائه آن به مجلس و میرتاج الدینی و کامران، نمایندگان مردم تبریز و اصفهان ، بررسی علل صدور مجوز نشر به برخی کتابهایی که محتوای آن موجب تضعیف وحدت ملی و ایجاد اختلافات قومی میان ملت ایران می شود را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار شدند.

رضائی نماینده مردم مسجد سلیمان درباره پیگیری و تسریع در اجرای مصوبات دولت درباره بیمارستان های مسجد سلیمان و اندیکا به وزیر مسکن و شهرسازی تذکر داد.

نماینده مردم تالش ، رضوانشهر و ماسال در تذکر خود ، تامین باقی مانده اعتبار مورد نیاز برای خرید تجهیزات بیمارستان در حال بهره برداری ماسال و رضائی نماینده مردم مسجد سلیمان ، پیگیری و تسریع در اجرای مصوبه دولت درباره بیمارستان شهر هفتگل را از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواستار شدند.

غیاثی مرادی نماینده شبستر درباره اقدام فوری در تامین سوخت مورد نیاز وانت بارهای حامل محصولات کشاورزی ، محمدی نماینده پاوه و جوانرود درباره لزوم ارتقاء‌ دهستان میرآباد از توابع بخش مرزی ثلاث باباجانی پس از گذشت دو سال و محمدیاری نماینده مردم تالش درباره ارتقاء دهستان جوکندان ازتوابع تالش به بخش به وزیرکشور تذکردادند.

راهب نماینده مردم تنکابن و رامسر نیز در تذکر خود به وزرای کشور و جهاد کشاورزی ،جبران خسارات وارده به واحدهای پرورش ماهی سردآبی در منطقه دوهزار تنکابن را از آنان خواستار شد.

فهیمی نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار درباره تسریع در آغاز عملیات توسعه میدان نفتی بلوک مغان یک و دو و هدایت خواه ، یحیی زاده ، عبادی ، میرتاج الدینی ، اختری،کامران و اخوان نمایندگان مردم بویراحمد و دنا ، تفت و میبد ، بیرجند ، تبریز ، تهران و اصفهان درباره لزوم تقدیم اساسنامه شرکت ملی نفت ایران به مجلس بر اساس تکلیف جزء 10بند ( دال )‌ تبصره 11 قانون بودجه سال 84 و جزء‌ 9 بند ( ه ) تبصره 11 قانون بودجه سال 85 به وزیر نفت تذکر دادند.

فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب ، تسریع در تحویل کارت سوخت به رانندگان روستاهای شهرستان اسلام آباد غرب و دالاهو را از وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات ، نفت و کشور خواستار شد.

وی همچنین درباره رفع نارضایتی مردم شهر اسلام آباد غرب به علت اقدام منابع طبیعی درتملک زمین های کشاورزی آنان به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد.

احمدی نماینده مردم ممسنی، بررسی علت اجرا نشدن مصوبه هیئت دولت مبنی بر آغاز عملیات اجرایی مجتمع پتروشیمی ممسنی و نیز رسیدگی به علل اجرا نشدن مصوبه استانی هیات دولت مبنی بر اصلاح شبکه فرسوده برق این شهر ، فلاحت پیشه ، پیگیری نامه های تقدیمی مردم شهرهای اسلام آباد غرب، گهواره، کرند غرب به رئیس جمهور در سفر استانی هیات دولت به استان ایلام و نیز دستور بررسی فوری بحران زیست محیطی ناشی از انباشت زباله های شهر اسلامی آباد غرب در منطقه و ملزم کردن شهرداری به رفع این مشکل و حاجی بابائی نماینده مردم همدان ،‌ اجرای مصوبه مجلس مبنی بر تحویل زمین و مسکن به جانبازان و ایثارگران و نیز تعیین تکلیف واحدهای مسکونی شهروندان همدانی که سالها در طرح های آموزشی و ورزشی قرار دارد را از رئیس جمهور خواستار شدند.

حاجی بابائی همچنین درباره تسریع در اجرای مصوبه دولت درباره کارگران شرکت سامیکو صنعت در همدان و نیز اجرای سریع مصوبه مجلس درباره رانندگان درون و برون شهری به وزیر رفاه و تامین اجتماعی تذکر داد.

زادسر، یحیی زاده و عسگری نمایندگان جیرفت ، تفت و میبد و مشهد مقدس نیز در تذکر خود به وزرای اطلاعات و امور خارجه، رسیدگی فوری و جدی به چگونگی کشف تونل منتهی به سفارتخانه انگلستان در تهران برای رفت و آمد جاسوس ها به این سفارت و نحوه ساخت آن را از این وزرا خواستار شدند.

آقایی نماینده مردم سلماس درباره تسریع درباره رفع مشکل توزیع سیمان ، کنترل نرخ آن و تامین این محصول در شهرستان سلماس به وزیر بازرگانی و نیز درباره ضرورت رفع مشکلات نان و افزایش کیفیت آن در این شهر به وزرای بازرگانی و کشور تذکر داد.

همچنین 50 نفر از نمایندگان که به علت کمبود وقت مجلس با خوانده نشدن نام خود موافقت کردند در تذکر خود به وزرای جهاد کشاورزی ، صنایع و معادن، بازرگانی و اموراقتصادی و دارائی ، افزایش قیمت خرید تضمینی کشمش متناسب با تورم و گرانی نهاده های کشاورزی و خرید به موقع این محصول را از این وزرا خواستار شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد