رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

وزنه‌برداری مازندران

اعضای تیم وزنه‌برداری مازندران برای حضوردرالمپیادا یرانیان مشخص شدند

 

رقابتهای انتخابی تیم وزنه برداری مازندران برای مشخص کردن اعضای تیم مازندران برای حضور در رقابتهای المپیاد ایرانیان شنبه‌شب در سالن تختی نور برگزار شد.

مسئول برگزاری این رقابتها روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد : در این رقابتها ‪ ۶۵‬ورزشکار در قالب ‪ ۱۳‬تیم از شهرهای نور ، آمل ، قائمشهر ، بابلسر ، بابل ، امیرکلا ، بهنمیر ، ساری ، فریدونکنار ، نوشهر، محموداباد ، رامسر و تنکابن در رده سنی جوانان ( ‪ ۱۹ - ۱۸‬و ‪ ( ۲۰‬حضور داشتند .

محمد صادق محمدی افزود : در پایان این رقابتها در نتیجه تیمی تیمهای قائمشهر ، نور و آمل به ترتیب با کسب ‪ ۱۷۴ ، ۱۸۵‬و ‪ ۱۶۳‬امتیاز عناوین اول تا سوم را کسب کردند .

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر این رقابتها در قالب تیم مازندران ‪۲۴‬ تا ‪ ۲۹‬مردادماه امسال در المپیاد ایرانیان در رشته وزنه برداری در کرمانشاه شرکت می‌کنند گفت : نبی الله یزدانیان از قائمشهر در ‪۶۲‬ کیلوگرم ، سیاووش قربانی از ساری در ‪ ۶۹‬کیلوگرم ، علی محمدی از قائمشهر در ‪ ۸۵‬کیلوگرم ، جواد باقری از ساری در ‪ ۹۴‬کیلوگرم ، ایدین نصرتی از بابلسر در ‪ ۱۰۵‬کیلوگرم ، محمدرضا براری از ساری در ‪ ۱۰۵‬کیلوگرم ،محمدحسین سیفی درباضافه ‪۱۰۵‬کیلوگرم از قائمشهر و ایمان غلامی از قائمشهر در باضافه ‪ ۱۰۵‬کیلوگرم به عنوان نفرات منتخب وزنه برداری مازندران مشخص شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد