رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شهرستان رامسر

نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی وتوسعه صنعت‌اکوتوریسم در رامسربرگزار می‌شود

 

نخستین نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و توسعه صنعت اکوتوریسم ششم تا نهم شهریور ماه امسال در شهرستان رامسر واقع در غرب مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه دبیرخانه این نمایشگاه به ایرنا" علی‌محتشم امیری" دبیر اجرایی این رویداد فرهنگی، گفت: نمایشگاه یادشده با همکاری کمیته ملی اکوتوریسم، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، و نمایندگی این سازمان در استان مازندران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی جاذبه‌های سیاحتی و مناطق گردشگری، صنایع دستی، آیینها، آداب و رسوم، موسیقی، غذاهای محلی مناطق کشور، توسعه صنعت اکوتوریسم و ارایه آخرین دستاوردهای فعالان این عرصه عنوان کرد.

محتشم امیری افزود: با برگزاری این گونه نمایشگاهها و مشارکت همه‌جانبه بخشهای مختلف دولتی و غیردولتی و گروههای ذی ربط بخصوص سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که تا به حال خدمات شایان ذکری را ارایه داده‌اند، صنعت گردشگری و اکوتوریسم کشور رشد قابل توجهی خواهد یافت.

در این گزارش، اشاره‌ای به تعداد استانهای شرکت‌کننده در نمایشگاه یادشده نشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
داریوش فریاد رامسر جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 http://http://yellramsar.blogfa.com/

سلام !!!!!!!!!
باو رکنید شوکه شدم این همه خبر و مطالبم یعنی ارزش داشته که شما بزگواران مطالب پستم را در ویلاسایت تان برای عموم قرار دهید باور کنید شرمنده کردید ممنونم از مدیریت وب سایت خبری تازه اومده بودم بگم من با موضوع تولد کلام نور آپم باز هم ممنونم که مطالبم توانسته برای دیگران مهم باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد