رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

باغ ایران استان مازندران ( رامسر )

نخستین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در رامسر برگزار می شود

نخستین نمایشگاه گردشگری ، صنایع دستی و توسعه صنعت اکوتوریسم 6 الی 9 شهریور ماه سال جاری در محل باغ ایران استان مازندران ( رامسر ) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس علی محتشم امیری دبیر اجرایی نمایشگاه گردشگری ، صنایع دستی و توسعه صنعت اکوتوریسم گفت: این نمایشگاه با همکاری معاونت امور گردشگری و اداره کل برنامه ریزی و توسعه گردشگری داخلی ، سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران و کمیته ملی اکوتوریسم و اداره کل بازاریابی در شهرستان رامسر برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی جاذبه های سیاحتی و مناطق گردشگری کشور، صنایع دستی، آیین ها، آداب و رسوم ، موسیقی، غذاهای محلی مناطق مختلف کشور و توسعه صنعت اکوتوریسم و ارائه آخرین دستاوردهای فعالان این عرصه در کشور عنوان کرد.

امیری، با تاکید بر ضرورت برگزاری این گونه نمایشگاهها در کشور گفت: با برگزاری این گونه نمایشگاهها و مشارکت همه جانبه بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی و گروههای ذی ربط به خصوص سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که تا به حال خدمات شایان ذکری را ارائه داده اند صنعت گردشگری و اکوتوریسم کشور رشد قابل توجهی خواهد یافت.

گفتنی است ، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر جهت مشارکت در اولین نمایشگاه گردشگری ، صنایع دستی و توسعه صنعت اکوتوریسم با دبیرخانه این نمایشگاه که واقع در کریم خان زند خیابان آبان شمالی ، خیابان پزشک ، ساختمان شماره 12 طبقه 2 واحد 12 مراجعه و یا با شماره تلفن 88935977 تماس حاصل نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد