رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نیکنام

ابوالفتح نیکنام:

تنها حجتم برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره گیری از تجربیات گذشته ام می باشد

نماینده دوره های قبل مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان مطلب فوق گفت: مردم حوزه انتخابیه رامسر و تنکابن از آنچه نسبت به آن استحقاق دارند بی بهره اند و این موضوع همواره مرا رنج می دهد و برای تحقق این موضوع تصمیم خود را برای ورود به عرصه انتخابات گرفتم.

وی با اشاره به اهمیت نظر مردم در کاندیداتوری یک فرد افزود:

با رایزنیهایی که با گروههای مختلف مردم داشتم به این تصمیم رسیدم و هم اکنون هم بطور مداوم با آنان در تماس هستم و برنامه هایی که می شود پس از موفقیت در انتخابات انجام داد را مورد بررسی قرار داده ام که به شکر خدا این موضوع در مسیر تکامل است.

نیکنام ابراز امیدواری کرد که انتخابات امسال با کمک مسئولین و کاندیداها و از همه مهمتر مردم دارای سلامت و توام با رقابت سالم باشد و این موضوع باعث ثبت اعتبار نماینده منتخب مردم گردد.

او در ادمه خاطر نشان کرد: برای من شهرستانهای رامسر و تنکابن یک منطقه محسوب می شوند و هیچگاه رجحانی بین آنها قائل نمی شدم و همین موضوع شاید بعنوان یکی از فاکتورهای مهم علاقه مردم نسبت به خدمتگزارشان است.

وی از تجربیات گذشته اش بعنوان گوهرهای ارزشمند نام برد و افزود: نیکنام دیروز با نیکنام امروز و فردا و فرداها متفاوت است و نسبت به آنروزها تجربیات مفیدی کسب کرده است که همانها انگیزه اصلی ورود من به این عرصه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد